Ik ging pas nog met mijn verzorgpaardje in de wei rijden. ( hele grote wei) En maar rondes stappen en daarna proberen te draven.. Draven vind hij het moeilijkst. Hij is nog jong en hij wil liever naar het stalletje terug.. Hij wil graag omdraaien en weg rennen. Eindelijk was ik half aan het einde van de wei komen 'draven'. En ik denk ik durf wel een klein galopje aan. Ging hardstikke goed terug galopperen. ( lekker galopje..) Ik ging weer heen draven en terug galoperen weer een stukje. Mn vriendin reed mee in de wei en haar paard die heeft haar eigen willetje en ging in rengalop ervandoor. Mn vriendin wou heel graag een galopje doen.. Mn paard was best wel mak voor zn leeftijd en dus deed ze het om een galopje te doen. Toen ze klaar was klom ieder weer op eigen paard. Ik wou nog een klein stukje gaan draven (( de wei IN (moeilijkst) ))
Hier gebeurt het..:
Ik drijf aan en hij gaat achteruit. Ik vraag een zweepje.. Ik drijf weer aan met en tik.. Steeds verder achteruit. Ik denk van misschien ligt het aan mn handen.. IK DOE ZELF MN HANDEN TUSSEN ZN OREN. En hij gaat achteruit.. Ik blijf proberen.. Hij geeft een grote bok en ik zit opeens op zn nek.. Hij rende terug naar stal en ik vloog eraf.. HIj schrok er wel van want dat was zn bedoeling ook weer niet.. Om mij eraf te gooien.. Volgens me vriendin stopte hij en keek achterom zo van OEPS
Ppfffhhh zo moest er ff uit.
P.s. Belanden op me kont en toen ik opstond.. Spier verrekt in mn kuit..!

En nu dus niet meer