Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
splash1999 schreef:vind persoonlijk dat je moet betalen als er geen reserve na je komt. Als jou plek dus bezet wordt door een ander vind ik dat je niet hoef te betalen en anders wel
. Niets aan te doen.
Als je weet dat wij op een wedstrijd net kiet spelen, en meestal verlies draaien. En dan op 50 combinaties soms wel 10 afmeldingen krijgen ( en er daarvan best veel met een 'geldige' reden), dan kunnen we wel stoppen met organiseren, want dan wordt het een enorme kostenpost voor een vereniging. Ik snap dat het heel vervelend voor je is, maar een vereniging kan niet met iedereen rekening gaan houden. Wie moet anders opdraaien voor de kosten? Je denk toch niet dat de bestuursleden persoonlijk hun portemonnnee gaan trekken? Citaat:lid 4: Deelnemers die zich niet, niet juist en/of na de sluitingstermijn van inschrijven afmelden, dienen het inschrijfgeld ( en wanneer dit in het goedgekeurde vraagprogramma is vermeld eventuele waarborgsommen, opslagen en/of stallingsgeld) aan de wedstrijdgevende organisatie te voldoen.
magriet schreef:Ik dacht altijd dat als er een brief van de da bij zit dat alleen de administratiekosten betaakd hoefden te worden maar blijkbaar heb ik het mis?
splash1999 schreef:vind persoonlijk dat je moet betalen als er geen reserve na je komt. Als jou plek dus bezet wordt door een ander vind ik dat je niet hoef te betalen en anders wel