Daarmee bedoel ik de lederen.
Ik wilde graag weten hoe ze bevallen, worden ze nog wat wijder rond de benen, en hebben jullie ook foto's als jullie ze aan hebben?
Alvast bedankt!

Deze bedoel ik dus in het bruin. (Foto van Divoza.nl)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LiSSy schreef:bedoel je de Xcelsior chaps??
ik heb ze gehad in het zwart en heb ze nu in de donkere kleur bruin. ze bevallen echt geweldig!!
ze worden ietsje wijder in het dragen, maar ik vind de kuitmaten niet heel groot vallen.
heb zowiezo een foto van de zwarte, zal ff kijken of ik er ook al 1 van de bruine heb (die heb ik nog maar een week ofzo)

heel dun kalfsleer zijn ze van gemaakt. ik vind ze echt geweldig
LiSSy schreef:ja het is echt leerheel dun kalfsleer zijn ze van gemaakt. ik vind ze echt geweldig
Olifant schreef:LiSSy schreef:ja het is echt leerheel dun kalfsleer zijn ze van gemaakt. ik vind ze echt geweldig
Oke, ik vond ze wel errug lekker zitten! Mag ik vragen welke Jodhpurs je erbij hebt?
Weet je mischien ook of de Mondoni York erbij past? Die vond ik ook wel mooi, en niet duur
edit: Zitten ze ook mooi hoog in je kuiten?
LiSSy schreef:bij mij zitten ze heel mooi hoog, normaal gemeten heb ik hoogte 44/45 tot in de knieholte, bij chaps gaat daar altijd 4cm vanaf als ik het goed heb. dus gewoon even goed kijken waar jouw metingen het beste mee overeen komen.
er zijn ook wijdte en hoogtematen namelijk.
ik heb de Ariat Hexel pro er bij in de kleur cordovan. de schoenen zijn net ietsje lichter dan de chap, maar als ik mijn schoenen een keer goed poets zullen ze wel donkerder worden, haha

Revanches schreef:Hmmm...
*Twijfel twijfel*
Zie ook mijn topic over de Ariat chaps.
Waar kun je die MH met die rode gloed kopen?
(Divoza heeft alleen maar Donkerbruin en Zwart).
die heb ik bij de cordovan schoenen van ariat, ze zijn heel ietsje donkerder, maar als je op het paard zit ziet niemand het.

je moet idd de mahogany hebben.
Revanches schreef: