Ze verhaart nauwelijks...
Ik heb haar van de winter al twee keer geschoren maar omdat het binnenkort weer warm wordt en de zomer er aan komt was mijn vraag of ik nog kan scheren en zo ja wanneer ?
Iemand tips ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kaygee schreef:Nu nog scheren? Jouw situatie ligt wel wat anders en als er geen andere optie is zou het wel moeten. Maar hou er rekening mee dat je de kopjes van de zomervacht er nu af scheert en dat je pony dan ook niet echt mooi in haar vacht komt te zitten na het scheren. Ik zou persoonlijk dagelijks een hele goede rosbeurt geven of de losse haren ertussenuit plukken. Denk dat je dan ook wel erg ver komt.
Kaygee schreef:Nu nog scheren? Jouw situatie ligt wel wat anders en als er geen andere optie is zou het wel moeten. Maar hou er rekening mee dat je de kopjes van de zomervacht er nu af scheert en dat je pony dan ook niet echt mooi in haar vacht komt te zitten na het scheren. Ik zou persoonlijk dagelijks een hele goede rosbeurt geven of de losse haren ertussenuit plukken. Denk dat je dan ook wel erg ver komt.
Lynn_Nikita schreef:kan je niet lijnzaad olie oid voeren zodar ze beter gaat verharen.
en het jaar erop kwam hij weer wel door z`n haar heen
]