Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ooit kom je er..
welshfreak schreef:Aan de trailer op wedstrijd moet hij ook vaststaan. Daarom wil ik het hem wel 'leren' Langs de andere kant heb ik ook geen zin om elke week een nieuw halster aan te schaffen, hij trekt ze toch stuk. Toc nog eens proberen tussen twee touwen. Als het niet lukt laat ik het een tijd rusten.
welshfreak schreef:Aan de trailer op wedstrijd moet hij ook vaststaan. Daarom wil ik het hem wel 'leren' Langs de andere kant heb ik ook geen zin om elke week een nieuw halster aan te schaffen, hij trekt ze toch stuk. Toc nog eens proberen tussen twee touwen. Als het niet lukt laat ik het een tijd rusten.
zie dat er geen paard naast staat .. kettingen ervoor hangen , en ja staat die ook " vast " dan aan 1 kant vastzetten later met een pappart touw en zo verder werken
success 

mijn paard staat bijna altijd zo vast, doe haar tegenwoordig thuis vaak ook weer aan de gewone ring (kwestie dat ze dat ook moet kunnen, en ze kan het wel hoor
maar vind het gewoon veiliger zo 
Succes suggie schreef:Ons paard deed dit ook,waar ik haar ook vastbond ging ze hangen.ik kocht haar van een manege toen ze 17 jaar was is nu 19 jaar.elke dag een kapot halster of halstertouw.Kreeg toen de tip van stalhouder om haar een koeienband om haar nek te doen en die korter vast te knopen dan het halstertouw,als ze gaat hangen blijft alles heel,en na een paar keer was ze het afgeleerd.kan haar nu
zonder de band vastzetten.blijft nu gewoon rustig vaststaan.
Maar ik vind het niet zo'n prettig idee, omdat jet echt rond de nek hangt en uiteindelijk ook nog redelijk kort achter de oren (tenminste als we het over eenzelfde soort 'koeienband' hebben
)