Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

HalloDan schreef:Natuurlijk bescherm je met een bodyprotector niet álles, maar wel je inwendige organen, stuitje en rug!
. Wij hadden een meisje op de manege met een jong paard en dus had ze er 1 aan. Helemaal goed natuurlijk, totdat ze eraf viel. De bodtprotector was te groot en daardoor heeft zij een inwendige bloeding opgelopen en is nu een nier kwijt en loopt voor het leven met een lidteken van boven naar beneden op haar buik
. Ik ben dus ook echt wel voor en heb er zelf dan ook 1. (heb hem alleen heel dom bijna nooit aan
) maar zorg dat hij echt goed past
mag schreef:Hoi, ook ik heb 2 maanden geleden mijn rug gebroken na een val van mijn paard. Hierbij het toppic viewtopic.php?f=136&t=739011&hilit= staan mischien nuttige tips in!
Heb zelf ook zitten denken aan een bodyprotector maar denk dat dat weinig zin heeft. Ik ben op mijn stuitje gevallen en zo mijn rug gebroken. Mij lijkt dat een bodyprotector geen steun geeft bij je stuitje. Zal toch maar eens gaan informeren bij de ruitershop.
Heel veel sterkte en doe echt rustig aan! Je hebt maar 1 rug!
winnitou schreef:.
Weet iemand om die dingen een beetje comfortobel zitten. En wat voor een soorten zijn er?
winnitou schreef:O.k. een cap dragen daar zijn de meeste het wel mee eens, uitzondering bevestigen de regel. Een bodyprotector dragen is nog niet zo'n gewoon beeld en ook nog niet zo geaccepteerd. je ziet wel veel meer kinderen er mee rijden en met springen.
Trek zo'n protector aan en wacht maar af wat voor een commentaar je krijgt. Ik vind het stoer en super verstandig om er een te dragen. En de eerst volgende keer dat ik in een paardensportzaak ben ga ik er een passen. De volgende stap is kopen en dan nog dragen.
Weet iemand om die dingen een beetje comfortobel zitten. En wat voor een soorten zijn er?

)