Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
z0rr0 schreef:net zolang achter hem aan gaan totdat hij het zat wordt
z0rr0 schreef:net zolang achter hem aan gaan totdat hij het zat wordt

xSCWx schreef:z0rr0 schreef:net zolang achter hem aan gaan totdat hij het zat wordt
Ik denk toch dat het paard dat wint
Nouja, als lokken met eten niet werkt.. Hmm.. Raar paard, geneens eetlust! Haha nee zou het dan echt niet weten, gewoon een paar dagen laten staan dan maar?

heplt altijd! bij mij athans LiannetJj schreef:Maar ik heb altijd een groepsles om 1 uur. Dus ik moet haar op tijd uit de wei halen. Dus ik heb geen tijd om uren er achterna te zitten. En als ik haar een paar dagen laat staan mis ik de les.

sophie_mij schreef:gewoon wat lekker meenemenheplt altijd! bij mij athans

Ik doe altijd alsof ik iets bijzonders in het gras zie liggen of doe alsof ik iets in m'n hand heb.. Ik denk niet dat erachter aan gaan hollen helpt.. Succes iig! 
capopjekop schreef:LiannetJj schreef:Maar ik heb altijd een groepsles om 1 uur. Dus ik moet haar op tijd uit de wei halen. Dus ik heb geen tijd om uren er achterna te zitten. En als ik haar een paar dagen laat staan mis ik de les.
Je moet zoiets ook niet oefenen als je onder 'druk' staat, maar een keer als je alle tijd hebt. Ik weet niet wanneer je les hebt? Anders kun je mss voor een keer je paard in een kleinere wei zetten of een keertje op stal? Zodat je niet te laat voor je les komt en dan de dag erna als je tijd hebt een van deze dingen uitproberen.
Maar in dit weer staan ze gelukkig gewoon in de stal.