Startkaart aangevraagd, nog niet binnen, toch starten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

HENIEEJJ

Startkaart aangevraagd, nog niet binnen, toch starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 19:37

Haaj mensen . Tong uitsteken
ik heb sinds gisteren een startkaart aangevraagd, en ze zeggen dat hij ongeveer volgende maand klaar is . En over ongeveeer een maand ietsjes minder is er een hele leuke wedstrijd waar ik graag aan mee zou willen doen. Dus mijn vraag is eigenlijk of ik ook zonder startkaart kan meedoen en door iets te laten zien dat ik hem aanvraag ofzo .. iemand met andere goede ideen of tips geef een reactie .

alvast bedankt Pling ~

kusjes en hoefjes Henriétte en Macho
Laatst bijgewerkt door Sim op 07-05-07 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel gewijzigd en Caps Lock uitgezet.

Gwenniejj

Re: STARTEN ZONDER STARTKAART??!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:23

Zo ver ik weet kan je niet zonder startkaart deelnemen aan een wedstrijd,
Want diej moet je laten zien als je gecontroleert word
en als je danniet in bezit bent daarvan krijg je boete en word je diqaulificeerd of hoe je het ook sachrijft,,

xxxx

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:35

Hej
Ik weet niet zeker maar volgens mij kan et wel, als je dan ze punten rijd dat je eigenlijk een wp hebt telt die niet mee.
Je zou het dan even kunnen vragen aan de mensen die wedstrijd organiseert.
Misschien mag je dan wel mee doen Haha! Succes ermee! Knipoog

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:37

euhm je kan toch met een blanco coupon starten?
en dan als je je startkaart hebt dat je dan die coupon moet opsturen ofzo en dat dan je winstpunt nog gewoon mee word getelt. ofzoiets.
maar dat weet ik niet zeker..

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:37

Je mag officieel niet starten zonder startkaart. Sommige verenigingen doen daar niet zo moeilijk over en laten je hors concours starten, dat wil zeggen dat je niet mee doet voor puntentelling of voor de prijzen. hier heb je officieel wel een echte coupon (dus ook een startkaart) voor nodig. Maar sommige clubs laten dit toch toe. Mocht je via een Hors Concours start dus een winstpunt rijden, telt deze niet mee. Het is echter níet mogelijk om te starten voor puntentelling zonder startkaart.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:46

Je kan wél meedoen maar dan met een blanco coupon, tenminste zo doen de verenigingen hier het Knipoog

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:48

Ja, dat klopt. Als je een startkaart hebt aangevraagd, kun je al starten. Je krijgt dan gewoon tijdelijk een blanco coupon Knipoog

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:49

je mag niet hors concour startten zonder startkaart!
maar of je zonder startkaart gewoon mag startten...ik denk het niet,ik zou dit ff navragen bij de KNHS!
succes ermee en maar hopen dat je hem op tijd hebt,dat je zo kunt startten...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:49

om nog even een off-topic reactie te geven, waarom heb je de titel iig alles in hoofdletters gedaan? We kunnen het wel lezen hoor Lachen en denk niet dat sommige moddies dat leuk vinden Nagelbijten / Gniffelen

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:52

maar je start toch niet zonder startkaart? de startkaart komt er aan die is al onderweg zeg maar.
dan kan je toch gewoon met blance coupons dit oplossen zo ging dat bij ons in iedergeval. ze heeft wel een startkaart aangevraagt en al betaalt? dus dan heeft ze lijkt mij toch al een startkaart eigenlijk en start ze niet zonder startkaart, ja zonder het kunnen laten zien van een startkaart. Clown

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:52

maar ze heeft aar startkaart toch nog niet binnen?

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:54

nee.. die krijgt ze vlak daarna.. maar hij is toch al onderweg. dan kan je toch met blanco coupons starten en dan toch je punten door laten berekenen als je die coupon volgens mij naar de knhs stuurt of je moet er dan iets mee doen.
volgens mij kan dat gewoon. Dit kan niet als je nog geen startkaart hebt aangevraagt volgens mij staat het ook op de blance coupons iets van als je startkaart is aangevraagt kunnen deze punten nog worden doorberekend. of dat stond er op.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:56

Ik denk niet dat die startkaart nu al onderweg is als ze hem gister heeft aangevraagd Knipoog
Op mijn blanco coupon stond verder helemaals niks, die punten tellen gewoon mee Lachen

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:57

*zoekt blance coupon* dit staat er op:
Alleen gebruiken voor leden waarvoor de startkaart is aangevraagd doch nog niet ontvangen. uitslag kan alleen verwerkt worden indien alle gegevens zijn ingevuld van ruiter/paard en vereniging.
Lidnummer T.A.T invullen.
dus het kan gewoon?

bungie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:59

Je mag dus Wel starten Met blanco startcoupon(s) kost natuurlijk wel wat extra en je moet dus alle gegevens invullen(vroeger waren die dingen gratis)en punten tellen gewoon mee.

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:59

casperrr schreef:
Ik denk niet dat die startkaart nu al onderweg is als ze hem gister heeft aangevraagd Knipoog
Op mijn blanco coupon stond verder helemaals niks, die punten tellen gewoon mee Lachen

nee maar ze zijn er wel mee bezig zeg maar, die wedstrijd is over iets minder dan een maandje en der startkaart komt binnen over ongeveer een maand dus dan is die wel al onderweg en zijn ze er wel al mee bezig met alles in voeren en regelen. Vork

Waikiki

Re: Startkaart aangevraagd, nog niet binnen, toch starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:01

KNHS kennende zou het een wonder zij als die startkaart ineens binnen een maand binnen komt Clown

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:03

ja maar alsnog is die startkaart aangevraagd en alle gegevens ingevuld dus als we de coupon en dus ook de knhs moeten geloven mag ze starten met een blance coupon zodra alles van de startkaart is ingevuld. dit is het geval als zei hem heeft opgestuurt dus kan ze gewoon starten.
en je hebt helemaal gelijk knhs is echt langzaam in sommige dingen.. Clown

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:05

ik kon er een paar jaar geleden 4 maanden op wachten Scheve mond en vorig jaar ook nog is 2 maanden Rolleyes ze zouden iig is concurrentie moeten hebben van een ander bedrijf Nagelbijten / Gniffelen

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:07

haha inderdaad mijn startkaart was ook 2 maanden weg en toen hadden ze me op een paard gezet terwijl ik dus echt had ingevuld dat mijn PONY 1,47 was. Clown dus was ik hem weer een paar weken kwijt.
Ik denk dat als ze concurrentie zouden krijgen dat ze inderdaad snel worden.. maar mischien zijn er wel teveel mensen bij de knhs en gaat het daarom zo langzaam ..er moet gewoon nog een ander bedrijf bij komen. Clown
pff ik ga wel weer heel de andere kant op met mijn verhaal. Knipoog
gaan coupons ook via de knhs.. of gewoon via de vereniging..want die duurde bij mij pas ook 6 weken voor ik ze binnen had. Clown

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:09

Ik zou niet starten als ik jou was want dat kan namelijk helemaal niet Clown Je moet én een bewijs hebben voor je startcoupond(je startkaart is dara dus het bewijs voor) én je moet startcoupons hebben en je kunt geen startcoupons hebben als je geen startkaart binnen hebt!

Groetjes Evelien

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:14

Ik heb hetzelfde probleem, startkaart begin maart aangevraagd, maar nog niets binnen, nu heb ik de KNHS gebeld dat ik aankomend weekend op wedstrijd wil en nu sturen ze 2 blanco startcoupons op zodat ik toch kan gaan starten, misschien kan je dit ook proberen? succes Haha!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:19

Wat anniek_uc zegt klopt als een bus.

Jammer dat er hier in het begin zoveel antwoorden gegeven worden met foute informatie..dan kan je toch beter niet reageren? TS is daar niet me geholpen

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:34

sjorsie schreef:
Ik heb hetzelfde probleem, startkaart begin maart aangevraagd, maar nog niets binnen, nu heb ik de KNHS gebeld dat ik aankomend weekend op wedstrijd wil en nu sturen ze 2 blanco startcoupons op zodat ik toch kan gaan starten, misschien kan je dit ook proberen? succes Haha!

ja dit kan gewoon, dus als de TS ook even 2 blanco coupons aanvraagt kan zij ook gewoon mee doen met de wedstrijd. Lachen
Nibbit: tjaa daarom zocht ik ook een blanco coupon op want ik werd niet gelooft. Cool

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:16

Je kan wel meedoen met blanco startcoupons. Lachen