Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
natasja1991 schreef:als jij bijv. nog niet zo lang zou rijden heb je er niks aan om een duur paard van 9000 euro te kopen die op z niveau rijd
natasja1991 schreef:http://www.hollandhorses.com
dit zijn nieuwe paarden van onze manege , maar die zijn soms ook prijzig, het is wat je zelf wilt en kan
bijv.
als jij bijv. nog niet zo lang zou rijden heb je er niks aan om een duur paard van 9000 euro te kopen die op z niveau rijd
Mits je hem juist behandeld want daar is ie gevoelig voor.Sisco4life schreef:tsja, heb die van mij gekocht voor € 1100,- Kan nooit goed zijn ?!
T is een superknolletje
Ik ben allang blij dat ik er straks een buitenritje mee kan doen. Het belangrijkste is toch dat je plezier hebt met je paard, en niet hoeveel die gekost heeft! erleyne schreef:Het belangrijkste is toch dat je plezier hebt met je paard, en niet hoeveel die gekost heeft!

)

LDRD schreef:Wat is een goed paard inderdaad?
Een paard met écht potentie (minimaal lichte tour), jong én goed opgeleid is gewoon onbetaalbaar, dat red je ook met € 10.000,- bij lange na niet.
Maar die paarden zijn schaars...héél schaars.....
Alles dat eronder komt is een stuk minder waard. Een leuk paard, jong en waar je ooit nog eens Z mee kan rijden >> € 4000 - 6000.
en op de paardenmarkt betaal je geen duizenden euro's (toen was het nog guldens)