Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

De weg is veel te gevaarlijk; Zeker hier in Rotterdam! Volgens mij rijdt er ook bijna niemand op de weg, behalve politie
Mensen rijden eerder op het fietspad of soms zelfs op de stoep
En ik geef ze groot gelijk! (Wel een beetje banketstaaf met poep op de stoep natuurlijk
) Mistie schreef:Ik vind het ook veiliger op het fietspad.
Soms moet ik ook wel op een 80km weg, maar dat vind ik écht niet prettig.
Er is ook al eens een politie-agent op motor met zo'n 80km/h langs mij heen gescheurt, terwijl hun toch het goede voorbeeld moeten geven.. Nouja. Ik neem iig zoveel mogelijk fietspad mee
O dat is schandelijk
. Lest schreef:Ik heb het geluk dat wij hier veel berm en veel bos hebben en dat ik eigenlijk nooit op de weg hoef te rijden. Maar ik zou het ook niet doen het is gewoon gevaarlijk. Automobilisten kunnen geen rekening met je gaan houden.
sonjim schreef:waarom zouden ze dan moeilijk doen als er toch een keer iets gebeurt. .
nickyu schreef:die alle mogelijke toeren uithalen om er voor bij te komen (uiteraard zijn er ook genoeg mensen die rekening houden met ..maar als je 60 of 70 of erger 80 rijd sta je niet ineens stil en je hebt niet altijd de mogelijkheid ruim in te halen ..)
nickyu schreef:en dat zijn automobilisten dus niet ..
HaileysComet schreef:Te paard kun je heel moeilijk contact maken met een automobilist, een ruiter heeft niet altijd 1 hand vrij om een signaal af te geven aan de automobilist.