jillie1994 schreef:Ik vraag alleen antwoord van jullie! Verder weet ik wel hoe ik een veulen moet laten opgroeien!!!! Naja, jullie weten dus waarschijnlijk het antwoord niet? Zeg het dan gelijk, dan kan ik beginnen, ik verbied jullie toch ook niet om een paard te hebben?!
Eerlijk gezegd vind ik deze overtrokken reactie niet echt positief voor je spreken... Iedereen probeert je gewoon van zo goed mogelijk advies te voorzien omdat je vragen erop duiden dat je op belangrijke punten het antwoord nog niet wist (of vroeg je hier om andermans meningen en wist je het wel al?) en jij vliegt iedereen aan in je reactie. Niemand verbied je hier een paard te hebben, we verbieden je ook niet een veulen te nemen, wij zijn (blijkt uit de reacties) alleen van mening dat het ook voor jouzelf wellicht veel leuker is een ietwat ouder paard te nemen waar je al mee aan de slag kunt. Dat is immers wat je graag wilt toch? Antwoord op je vragen heb je inmiddels gekregen. Realiseer je alsjeblieft dat je de eerste 2 jaar eigenlijk niets aan een veulen heb en heel makkelijk dingen verkeerd kunt doen (en heus niet omdat je het met opzet doet). Als je alsnog voor een veulen kiest: succes en veel plezier ermee.