Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) een evenwichtstoornis waardoor ik er snel naast lig, rij nu op jonge/frisse of onbekende paarden of als ik ga springen met cap+bodyprotector en verder altijd met cap
Eeef schreef:Nou, weetje, het is altijd veiliger met een cap natuurlijk. je ziet maar wat er met je tante is gebeurd. Dus ik zou je aanraden nog even met een cap te blijven rijden. dan weetje zeker dat als je eraf valt ten minste nog een beetje bescherming hebt, en geloof me, die dingen zijn er niet voor niks dus ze geven echt wel bescherming.
oOliesjeOo schreef:Eeef schreef:Nou, weetje, het is altijd veiliger met een cap natuurlijk. je ziet maar wat er met je tante is gebeurd. Dus ik zou je aanraden nog even met een cap te blijven rijden. dan weetje zeker dat als je eraf valt ten minste nog een beetje bescherming hebt, en geloof me, die dingen zijn er niet voor niks dus ze geven echt wel bescherming.
idd![]()
en als je op je hoofd valt vangt de cap de eerste zware klap op.
ik ben een keer gevallen, door die val zat er een lekkere scheur in die cap.
nou ik ben blij dat de cap de scheur had en niet ik.
sindsdien geloof ik helemaal in mijn cap
:D
.
Ik denk dat je zelf wel weet waarom men een cap draagt; Ter bescherming van je hoofd. Als je zonder cap zou rijden, zou je een behoorlijk risico lopen; Als je een keer hard valt, beschermt je cap je hoofd. Ik zou dus gewoon lekker met cap blijven rijden en die andere kinderen negeren!
Angelinaaa schreef:Ik zou nooit zonder cap rijden.. ook al is je paard nog zo braaf.. kan altijd een keertje schrikken toch? maarja als je zelf niet wilt rijden met cap is het je eigen keus... ik vind het alleen niet erg verstandig
jUst_eVa schreef:Angelinaaa schreef:Ik zou nooit zonder cap rijden.. ook al is je paard nog zo braaf.. kan altijd een keertje schrikken toch? maarja als je zelf niet wilt rijden met cap is het je eigen keus... ik vind het alleen niet erg verstandig
aande ene kant ben ik het daar wel mee eens, maar aan de andere kant, moet je t ook zelf kiezen, want als jij je paard 100% vertrouwd moet je het toch zelf weten!