Wat nu?
Belachelijk toch? Als 18+ ruiter mag je ook met een pony tussen de paarden starten waarom zouden ze dat dan geen algemene regel maken?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Riss schreef:Een grote D-pony is toch wel iets anders dan een C pony.

Zelfs al zouden ze het ineens wel toestaan...

Karin schreef:Riss schreef:Een grote D-pony is toch wel iets anders dan een C pony.
Dat zou ook niets moeten uitmaken.
Karin schreef:Riss schreef:Een grote D-pony is toch wel iets anders dan een C pony.
Dat zou ook niets moeten uitmaken.
Volgens de reglementen van de KNHS mag je met iedere pony wedstrijden rijden tussen de paarden, ongeacht de stokmaat. Ik vind het waanzin dat een rijvereniging je zoiets onmogelijk maakt terwijl de overkoepelende organisatie het starten met een pony tussen de paarden niet verbiedt.
Nou ja, ik zou daar niet eens willen rijden. Is er niets anders in de buurt waar jullie wél geaccepteerd worden?

griebels schreef:Vast wel maar dat is allemaal te ver weg om te paard te doen (heb geen trailer). En deze zit om de hoek...
hildetc schreef:anders schrijf je je toch gewoon bij een andere rijvereniging in in de buurt? ik zou niet eens meer bij zo'n vereniging willen rijden.

maak dan eens uitzonderingen of een leeftijdsgrens... griebels schreef:Ik weet al waarom ze dat niet willen. Ze willen geen 14/15 jarige tussen de paarden hebben rijden... Ik ben verdomme 30 jaarmaak dan eens uitzonderingen of een leeftijdsgrens...

Karin schreef:Wat een gemiep. Overigens is het volgens het KNHS-reglement ook toegestaan om als 14/15-jarige bij de paarden te rijden, je mag namelijk al vanaf je 12e uitkomen op wedstrijden voor paarden.
Anseltje, ik snap niet wat 'verwaande tutjes' hiermee te maken hebben?
Jammer hoor, zo'n vereniging.