Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik weet niet hoe oud je bent?
.
.
. 
Citaat:Ik rij Bixie, mag ik dan ook aan een normale wedstrijd meedoen?
Als je meedoet aan de Bixie Vaardigheidsproeven mag je óók starten op een 'normale' spring- of dressuurwedstrijd in de klasse B. Houd dan wel rekening met het maximum aantal starts per wedstrijd per pony. Dat staat beschreven in het Algemeen Wedstrijdreglement van de KNHS. Als je trouwens een keer in de klasse L bent gestart, mag je niet meer meedoen aan de Bixie Vaardigheidsproeven!
. Als je dressuur start en daarin hoger dan L bent lijkt het mij dat je evengoed Bixie springen mag starten.
. Dan kun je toch je ervaring opdoen in een parcours zonder dat je gelijk B start. Citaat:Wat zijn de Bixie Vaardigheidsproeven?
Een Bixie Vaardigheidswedstrijd kan uit vier onderdelen bestaan: een dressuurproef, een springparcours, een begeleidingsproef en een spelonderdeel. Je mag zelf bepalen aan welke onderdelen je wel of niet meedoet. De Vaardigheidsproeven zijn ingedeeld in drie klassen: de lichtste klasse AA, de middelste klasse A en de zwaarste klasse B1. Je mag zelf weten in welke klasse je begint. In de klasse AA mag je pony in de ring begeleid worden.