en dat gebeurd dus als iets doet waar je paard het niet mee eens is
:P Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
:P
Vvincent schreef:Hoppa, nieuw ribbenkastje in de aanbieding

Zeker als die eraan overleden is

KsVrPy schreef:Hoppa. Nieuwe doodskist in de aanbieding. Deze man is hier aan overleden.
KsVrPy schreef:Vvincent schreef:Hoppa, nieuw ribbenkastje in de aanbieding
Hoppa. Nieuwe doodskist in de aanbieding. Deze man is hier aan overleden.
dees_daan schreef:die man is NIET overleden! en waar het paard niet mee eens is? ik denk dat het meer de schrik is
dees_daan schreef:En hoe weet jij dat zo zeker? Iig heb ik alleen maar gehoord dat hij er wel aan is aan overleden. (hersenbloeding oid.)die man is NIET overleden! en waar het paard niet mee eens is? ik denk dat het meer de schrik is
Citaat:banketstaaf voor hem, dat maakt de grap nog leuker natuurlijk
Dewii schreef:dees_daan schreef:die man is NIET overleden! en waar het paard niet mee eens is? ik denk dat het meer de schrik is
Daar gaan we weer
hij heeft er al veel vaker op gestaan
superlise schreef:vind het niet heel grappig.
en het maakt niet uit of die man overleden is ja of nee het gaat erom dat die man een enorme klap heeft gehad en het er vast niet goed vanaf heeft gebracht.
vindt een discussie niet beetje onzin of hij ja of nee dood is gegaan, het is toch al erg dat zoiets gebeurt?
LadyElmira schreef:Wel of niet dood, pijnlijk zal het wel zijn geweest. Het is al zo vaak voorgekomen, dus ik hoop dat dat slotje snel komt. Ik houd er sowieso niet van dat iemand zegt het leuker te vinden omdat de beste man dood blijkt te zijn.
) Maargoed doen jullie maar snel 'temmen'..dat is tegenwoordig de norm blijkbaar.