


Heeft iemand hier ook ervaring mee, en hoe hebben ze het opgelost?????
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Katja schreef:Even een belangrijke tip. Als consument heb je niets te maken met wat Petrie of Cavallo zegt maar alleen met de winkel waar je de laarzen gekocht hebt.
Zij hebben een ondeugdelijk product verkocht en moeten dat met hun leverancier oplossen.
Veel winkels willen je anders doen geloven maar dat is dus niet zo.
Veel succes!!
eva2 schreef:Even diep ademhalen en dan toch echt het probleem bij hun neerleggen.Wat een rotverhaal van die Petri-laarzen zeg. Ik hoop maar dat Cavallo schappelijker is, en ik hoop van mezelf dat ik zo flink durf te zijn om de winkel de "schuld"te geven zeg maar.
eva2 schreef:ik heb ze weggebracht. Ze gaan ze opsturen, dus afwachten maar......
Suziej schreef:eva2 schreef:ik heb ze weggebracht. Ze gaan ze opsturen, dus afwachten maar......
Dat hebben ze met mijn Petrie laarzen ook gedaan!
Petrie wou het niet vergoeden toen, de winkel zelf gelukkig wel!