Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dondeyne schreef:Ja daar was ik dus ook eigenlijk voor aan het kijken omdat ik ook een blauw pikeur jasje heb.. en dan pas het blauw natuurlijk weer niet bij elkaar
Maar ik ga geen 300 euro betalen voor een cap die ik bijna nooit op heb (behalve met wedstrijd dan dus)... Vinden jullie dat niet zonde van je geld? Ik bedoel.. als je één keer goed valt kun je een nieuwe kopen! Dat is toch zonde?
) van HH en ik ben er heel tevredendondeyne schreef:Maar ik ga geen 300 euro betalen voor een cap die ik bijna nooit op heb (behalve met wedstrijd dan dus)... Vinden jullie dat niet zonde van je geld? Ik bedoel.. als je één keer goed valt kun je een nieuwe kopen! Dat is toch zonde?
my_travers schreef:dondeyne schreef:Ja daar was ik dus ook eigenlijk voor aan het kijken omdat ik ook een blauw pikeur jasje heb.. en dan pas het blauw natuurlijk weer niet bij elkaar
Maar ik ga geen 300 euro betalen voor een cap die ik bijna nooit op heb (behalve met wedstrijd dan dus)... Vinden jullie dat niet zonde van je geld? Ik bedoel.. als je één keer goed valt kun je een nieuwe kopen! Dat is toch zonde?
Waarom rijd je niet tijdens de training met cap als ik vragen mag?
Ik rijd al van begin af aan op mijn eigen paard zonder cap en omdat ik het gewoon veel fijner vind ben ik nooit met gaan rijden.. (doe het wel met springen en jonge paarden) Ik weet dat het een risico neem en dat er altijd iets kan gebeuren maar ik geloof dat hier al genoeg discussies over zijn op bokt
dondeyne schreef:Ja daar was ik dus ook eigenlijk voor aan het kijken omdat ik ook een blauw pikeur jasje heb.. en dan pas het blauw natuurlijk weer niet bij elkaar
#Ymke# schreef:dondeyne schreef:Ja daar was ik dus ook eigenlijk voor aan het kijken omdat ik ook een blauw pikeur jasje heb.. en dan pas het blauw natuurlijk weer niet bij elkaar
Ik vind m'n hoofd belangrijk. Ik draag de helm elke dag en dan moet hij goed zitten. Dat was bij de GPA zo. Dan liever wat meer geld dat ik goed beschermerd ben dan een cap die minder geld kost maar niet zo lekker past.

gekocht toen ik mijn vorige paard ging inrijden) dus dan kan ik beter meteen een kopen die ik wil hebben
my_travers schreef:#Ymke# schreef:Ik vind m'n hoofd belangrijk. Ik draag de helm elke dag en dan moet hij goed zitten. Dat was bij de GPA zo. Dan liever wat meer geld dat ik goed beschermd ben dan een cap die minder geld kost maar niet zo lekker past.
Ik heb ook een goede cap hoor. Een kavalkade en deze zit goed en lekker. 300 euro ga ik niet uitgeven voor een cap. Er zijn genoeg goede caps in een wat lagere prijsklasse...
#Ymke# schreef:Even goed lezen, er staat nergens dat ik goedkopere caps slecht vind, er staat dat de meeste mij slecht passen![]()
Ik koop ook liever eentje van 30 als die mij goed past, maar helaas...