Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Of begrijp ik je nu verkeerd, moest je dit voor haar vragen ofzo? rakni schreef:een opgevoede hengst kan 10 keer makkelijker zijn dan een ruin die niet is opgevoed.
Mijn eerste ingeving bij het lezen van dit topic: waar maak je je eigenlijk druk om?
Maargoed, je hebt vast het beste met haar voor. Anders ga je toch gewoon mee om te kijken? Hopelijk voor haar wordt ze begeleid en is het een leuk paard.
Het wil echt niet zo wezen dat ze niet geschikt is,want misschien bezit ze wel veel lef en durf!
Indien het nodig is natuurlijk.
_Sammy_ schreef:ik ben ook 15 en ben nu ook bezig met hengsten(nog niet rijden) maar verder alles merk is KWPN ik denk dat het gewoon aan het paard ligt wat ze gaat doen als hij ervandoor gaat, gaat hij toch wie hem ook vast heeft!
Revanches schreef:Als ik dit zo lees,moet ik eerlijk zijn dat het klinkt alsof er jaloezie in het spel is.
Als jou buurmeisje dat aanbod krijgt, laat haar dat zelf uitproberen!
Als ze al ervaring heeft met het aanrijden van diverse paarden,zal dit vast ook wel lukken!Het wil echt niet zo wezen dat ze niet geschikt is,want misschien bezit ze wel veel lef en durf!
Indien het nodig is natuurlijk.