Nav het topic van Astridh op RT, hadden alleen Beauvalais en Farbenfroh de nek als hoogste punt, waarbij Farbenfroh wel te diep kwam in de piaffe.
Voor de rest vond ik ze allemaal zo stekerig draven of lag dat aan mij?
Vooral die Brentina van Debbie McDonald was daar erg extreem in. (Lelijk paard btw)
Van Ulla heb ik als vanouds zitten genieten, jammer dat Rusty aan het begin van de week 40 gr. koorts had, anders waren ze vast hoger geeindigd.
Van de paarden vond ik Farbenfroh verreweg het paard met de meeste uitstraling.
Ja, ik niet-vossenliefhebber
, zal het maar toegeven. Een vos met 4 witte benen en een bles heeft mijn hart gestolen.
Krack heb ik helaas niet gezien, ik heb op de WDR gekeken en wist niet dat het op Nl. ook was. Foutje ....

Hoop dat er binnenkort een videoband van uitkomt. Wel verassend overigens, vind ik de uitslag. Nouja, niet helemaal verassend, maar ik had toch wel Rusty als winaar verwacht. Maar de omstandigheden waren voor hem kennelijk niet optimaal. Overigens vind ik die Farbenfroh een geweldig paard! Ook leuk dat er een niet duitser op de tweede plek terecht kwam. Ik vind Debbie net ff te klein om een mooie combinatie te vormen met Brentina. Het paard lijkt net een tank zo met zo`n mini amazone haha! Maar ach, ze doet het toch wel heel goed met dat paard. 

op ned 2!
Heb hem van de winter in de RAI zien lopen en was toen meteen verkocht, wat een plaatje. Kur was ook erg mooi, vooral het draf gedeelte.
Ik weet niet meer juist welke kur het was, maar het paard ging dus in uitgestrekte galop, zegt die idioot "hier een uitgestrekte draf"
hij raakt de grond dan niet meer...