derby soft jumpers.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jibbele

derby soft jumpers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 19:10

Hoi,

Ik heb voor mijn verjaardag (oktober 2006) Derby soft jumpers met rits en veters gekregen. Haha!
Oh, wat was ik blij. Super mooi waren ze.

ik reed er niet zo erg veel mee, (we hebben alleen twee buitenbanen) dat vond ik zonde, met dat slechte weer.
Alleen als de bak droog was reed ik met die laarsen en anders met mijn oude.
eind januari ben ik ermee terug gegaan.

Aan de binnenkant van 1 laars zijn allemaal ribbels en plooien te zien. Boos! Boos!
De winkel waar ik ze van gekocht had vertelde dat de twee lagen leer los hadden gelaten van elkaar.
Hij zou ze opsturen.

Vervolgens na een paar weken ging ik maar eens vragen waar mijn laarsen waren gebleven.
De fabriekant had ze teruggestuurd met de mededeling dat de hak gerepareerd was.
Nou ik wist niet dat mijn hak stuk was?????
Verward

Mijn laarsen werden teruggestuurd. Die man van de winkel zei ook dat hij nog een klant had die een week later met het zelfde merk en type laars terug kwam, zij had het zelfde probleem.

Derby wilde er eerst niets van weten om nieuwe laarsen op te sturen, maar met veel strijd krijg ik volgende week eindelijk te horen wat er gaat gebeuren.

Het is toch belachelijk dat een fabrikant van zo'n groot merk niet hun productiefout in wilt zien?
Ik weet een ding zeker ik wil nooit meer Derby laarsen!
Die laarsen waren misschien 8 X gebruikt en zagen er niet meer uit!
Mijn oude laarsen van 5 jaar zien er nog beter uit.
Ik hoop daarom dat ik mijn geld terug krijg.

Is er ook nog iemand die klachten heeft over Derby.(service + kwaliteit)

Farouche

Re: derby soft jumpers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:11

jeetje, dat vind ik echt dom, je zou toch verwachten van zo een groot/bekend bedrijf dat die toch alles netjes regelen. Ik zou er zeker achteraan gaan hoor!

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:19

Ik vind ze erg mooi, maar het is niet normaal dat ze zo snel gaan rimpelen

jibbele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 19:20

Ja, vind je het niet belachelijk.
mijn man heeft een vermogen betaald voor die laarsen.

De winkelier belt me volgende week terug. Dan zal ik horen wat Derby ermee gedaan heeft.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 14:55

De Softjumper is mijn meest verkochte rijlaars van het merk Derby. Door het zachte soepel leer heb je al snel kreukels in de buitenlaag zitten. De ene laars heeft dit meer en sneller dan de andere. Derby lost dit altijd prima op! Inmiddels wordt de Softjumper gemaakt van een verbeterde leerkwaliteit die wel iets dikker is, maar nog steeds erg soepel.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 16:47

Ik heb dit ook, de binnenlaag en de buitenlaag laten van elkaar los. Ben er niet mee teruggegaan, maar dat is dus wel een aanrader? Het bobbelt echt erg, en dat terwijl ik de laarzen alleen in de zomer voor springwedstrijdne gebruik. Ik heb de eerste generatie van de softjumpers, dus ze waren net uit. Ik vind de laars te zacht en rij er daarom maar weinig mee. Heb hierna al weer andere aangeschaft, het oude model van de Petrie Standaard, dus zonder boog.

jibbele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 07:39

@Geje:
Ik vind niet dat Derby het goed oplost zoals jij dat zegt, Het duurt allemaal veel te lang het is nu April en ik heb ze in januari teruggebracht.
Bovendien, als er meer problemen zijn met die laarzen waarom word het dan nog gemaakt?
Ik vind het belachelijk dat laarzen van meer als 300 euro er binnen 3 maanden niet meer uit zien.

@Germie
Gewoon er mee terug gaan hoor!
Hoe meer van die laarzen ze terug krijgen hoe beter! Het is toch geen gezicht.
Misschien gaan ze er dan wat aan doen.

Zatilda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 15:11

Ik ken ook 2 meisjes met de softjumper. die hebben hem nog geeneens een jaar. en die laarzen zien er echt niet meer uit. en zo vaak rijden ze er niet mee

jibbele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 10:45

Nou lekker dan, gelukkig ben ik niet de enig.
Ik hoef ze niet eens meer terug, ga gewoon een ander soort laars eisen!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:31

IK zal eens zien of ik er oook mee terug ga. Ik heb ze nu natuurlijk al weer een tijdje, maar ze zijn niet veel gedragen. Het profiel in de zool is nog aanwezig.

jibbele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 07:33

als je er nog genoeg profiel onder hebt zitten, is dat zeker een teken dat er nog niet veel mee gereden hebt.
Dus een super argument om er mee terug te gaan!

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 07:54

jibbele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 09:54

heb jij nieuwe gekregen of gekocht?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:15

De mijne zijn van eind 2004, zie dit topic waar ik er nog erg over te spreken was:
http://www2.bokt.nl/forums/viewtopic.ph ... oftjumpers

En nu heb ik ze weer eens opgezocht, heb namelijk in april vorig jaar m'n laatste wedstrijd gesprongen en toen zijn ze ook voor het laatst gedragen bedenk ik me nu. En wat is er nu aan de hand? Leer is verder nog goed, niet ingedroogd, moet ik gewoon oppoetsen, ik heb er met opbergen ruim vet opgesmeerd. Maar de veters zijn helemaal bros. Die kan ik dus ook vervangen.

Alive

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:28

oh wat vervelend, ik heb 3 weken geleden ook soft jumpers voor mn verjaardag gekregen Lachen maar ik ben tot nu toe wel heel blij. maar ook hiervoor was er iets mis, er zaten allemaal verfspatten op, ook teruggestuurd, we kregen de mededeling dat er een fout zat in de machine :S, ik heb toen andere gekregen, maar tot nu toe vind ik ze perfect Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:31

Wat vervelend! Ik heb geen Softjumpers maar wel Derby laarzen, en ik ben er zeer tevreden over Ja

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:55

wij verkopen ook erg veel derby softjumpers.
en doen veel zaken met derby en hebben er totaal geen problemen mee, alles wordt super opgelost en alle laarzen worden in overleg met hun besproken.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:57

Kreukels zitten er bij mij wel in ja, inderdaad omdat het leer zo ontzettend soepel is Nagelbijten / Gniffelen
Het enige wat ik voor problemen heb met de laars is dat de stiksel achter bij de rits loslaat waardoor er een los draadje hangt wat soms tussen de rits gaat zitten. En de veter is bijna kapot, maar dan komt denk ik omdat mn wreef te laag is ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 22:20

ik heb ze ook, uit de eerste lichting.

De mijne zien er ook echt verrot uit, het leer was (toen nog) veel te zacht. ze zien eruit alsof ik ze al 10 jaar aanheb en ze zin veel ruimer geworden aan de kuit.

ik had er na een jaar een rits uitliggen, via ruitersportzaak naar Derby terug gegaan, na 2 weken terug incl nieuwe rits, was service zeiden ze want het was ze nog nooit voorgekomen.

Op zich zijn het mooie laarzen, maar ik koop ze niet nog eens, ze gaan mij te kort mee.

jibbele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 07:15

Ik ga vandaag de ruitershop maar weer eens bellen kijken of hij al wat weet.
Misschien kan ik zelfs mijn geld wel terug krijgen.
Ik hoef die troep niet meer.
Ik koop liever voor dat geld laarsen waar ik een paar jaar mee kan doen.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 07:54

Ik heb de Derby Marlies en ik heb er totaal geen probelemen mee. Alleen is bij mij na een paardenongeluksje de rits los van het leer. Zal ze binnenkort eens even naar de Ruitersport brengen, want ze zitten echt als pantoffeltjes.

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 07:05

jibbele schreef:
heb jij nieuwe gekregen of gekocht?

Ik heb wel nieuwen gekregen, niet gekocht, maar dat heeft nogal voeten in de aarde gehad.
Ik kon van derby nieuwe laarzen voor half geld krijgen, dan had ik weer goede laarzen. Zou ik
een paar voor thuis en voor concours hebben. Maar ja dat wou ik helemaal niet, ik had deze
voor thuis en op wedstrijd. Toen eindelijk na veel bellen en mailen door de ruitersportzaak
heb ik toch eindelijk een paar nieuwe laarzen gekregen. Intussen doorgereden met mijn oude
laarzen die na een tijd zo af waren dat ik maar schoenen met chaps heb gekocht en nu alsnog
die laarzen alleen voor wedstrijden gebruik.

De ruitersportzaak heeft er echt alles aan gedaan maar hadden te maken met een zeer onredelijk
boze man van Derby. Het heeft ze zelfs bijna hun samenwerking met derby gekost. Dat vond ik
toch best wel heftig.

jibbele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 07:48

nou dat is ook niet normaal van Derby.
Lekkere service voor zoveel geld!!!!!! Boos!

Ik ben gisteren langs geweest, en Derby heeft nog steeds niks van ze laten horen!
ik word vanmorgen nog terug gebeld door de ruitersprotzaak. (ze gaan zelf weer bellen)
Ik heb gisteren gezegt dat ik helemaal geen soft jumpers meer wil, maar gewoon een ander type van Derby.
Eigenlijk wil ik gewoon mijn geld terug en lekker naar een ander merk waar ik wel vriendelijk en snel geholpen word als er problemen zijn.
Ze moeten zo doorgaan met deze troep verkopen, en vooral met hun 'klantvriendelijkheid' houden ze lekker geen klanten meer over!!!!!! Haha! Haha!

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:23

jibbele schreef:
nou dat is ook niet normaal van Derby.
Lekkere service voor zoveel geld!!!!!! Boos!

Ik ben gisteren langs geweest, en Derby heeft nog steeds niks van ze laten horen!
ik word vanmorgen nog terug gebeld door de ruitersprotzaak. (ze gaan zelf weer bellen)
Ik heb gisteren gezegt dat ik helemaal geen soft jumpers meer wil, maar gewoon een ander type van Derby.
Eigenlijk wil ik gewoon mijn geld terug en lekker naar een ander merk waar ik wel vriendelijk en snel geholpen word als er problemen zijn.
Ze moeten zo doorgaan met deze troep verkopen, en vooral met hun 'klantvriendelijkheid' houden ze lekker geen klanten meer over!!!!!! Haha! Haha!

Ik koop ook nooit weer laarzen van derby, maar iets anders.
Laatst bijgewerkt door ineke_ op 13-04-07 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:26

Ik heb ze ook de mijne zijn na twee jaar nog super maar ik begrijp dat het erg vervelend is