Ik heb voor mijn verjaardag (oktober 2006) Derby soft jumpers met rits en veters gekregen.
Oh, wat was ik blij. Super mooi waren ze.
ik reed er niet zo erg veel mee, (we hebben alleen twee buitenbanen) dat vond ik zonde, met dat slechte weer.
Alleen als de bak droog was reed ik met die laarsen en anders met mijn oude.
eind januari ben ik ermee terug gegaan.
Aan de binnenkant van 1 laars zijn allemaal ribbels en plooien te zien.
De winkel waar ik ze van gekocht had vertelde dat de twee lagen leer los hadden gelaten van elkaar.
Hij zou ze opsturen.
Vervolgens na een paar weken ging ik maar eens vragen waar mijn laarsen waren gebleven.
De fabriekant had ze teruggestuurd met de mededeling dat de hak gerepareerd was.
Nou ik wist niet dat mijn hak stuk was?????
Mijn laarsen werden teruggestuurd. Die man van de winkel zei ook dat hij nog een klant had die een week later met het zelfde merk en type laars terug kwam, zij had het zelfde probleem.
Derby wilde er eerst niets van weten om nieuwe laarsen op te sturen, maar met veel strijd krijg ik volgende week eindelijk te horen wat er gaat gebeuren.
Het is toch belachelijk dat een fabrikant van zo'n groot merk niet hun productiefout in wilt zien?
Ik weet een ding zeker ik wil nooit meer Derby laarsen!
Die laarsen waren misschien 8 X gebruikt en zagen er niet meer uit!
Mijn oude laarsen van 5 jaar zien er nog beter uit.
Ik hoop daarom dat ik mijn geld terug krijg.
Is er ook nog iemand die klachten heeft over Derby.(service + kwaliteit)
maar ik ben tot nu toe wel heel blij. maar ook hiervoor was er iets mis, er zaten allemaal verfspatten op, ook teruggestuurd, we kregen de mededeling dat er een fout zat in de machine :S, ik heb toen andere gekregen, maar tot nu toe vind ik ze perfect