mooie nieuwe laars van petrie
: petrie anky allure
het is de derde laars

volgens mij is het de goedkopere versie van de elegance...
heeft iemand deze laars al in het echt gezien of heeft er iemand al ervaring mee?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
: petrie anky allure

vonneke schreef:mij teveel geld
Ben super tevreden over mijn ANKY's.
mariska1989 schreef:Ik vind het wel een hoop geld. Maar volgens mij is het wel een erg mooie laars. Ziet er mooi uit, welk model is de middelsten met de veter?
mariska1989 schreef:Ik vind het wel een hoop geld. Maar volgens mij is het wel een erg mooie laars. Ziet er mooi uit, welk model is de middelsten met de veter?
flora schreef:vonneke schreef:mij teveel geld
Ben super tevreden over mijn ANKY's.
die heb ik gehad, maar zakte af bij mij (te wijd om te enkel)...dus dat is voor mij
geen optie meer, jammer want het zijn hele mooie laarzen...
marloezzke schreef:nou zal ik dan maar even vertellen hoe het zit met deze laars.
de rechtse op de foto is dus de Petrie Allure (die andere de glasgow zelfde als de perfect)
de allure is de goedkopere versie van de ellegance.
de allure heeft als kenmerken:
volnerfrundleer,
ago-gelijmde zool,
dressuurboog 5 cm,
rits aan binnenvoorkant,
smal rond de enkels,
petrie compfortvoetbed.
rubberzool
kosten 450,-
de ellegance is er in 2 soorten tegenover de allure.
de ellegance is er in kalfsleer en in rundleer.
de ellegance heeft als kenmerken.
volnerfrundleer of kalfsleer,
buitenkant verhard binnenkant extra zacht (ook bij de rundleren versie),
goodyear genaaide zool,
smal rond de enkels,
met de hand gestikt + sierstiksel,
rits binnenvoorkant.
lederen zool + rubbere antislipzool
kosten 550,- of 670,-
het grooste verschil van de allure en de ellegance rundleer is het volgende:
-de allure heeft een gelijmde zool ipv een gestikte (de gelijmde wordt er met een hele hoge tempratuur onder gezet) de gestikte is duurzamer en wordt met de hand gestikt.
- de allure heeft een rubbere zool, de ellegance een leren + rubbere antislip zool.
-de ellegance is aan de binnenkant extra zacht en de buitenkant is extra hard, de allure heeft dit niet!
voor de rest is de laars exact het zelfde!
het grootste deel van het prijsverschil zit hem gewoon weg zool.
vind het echt een mooie laars, nu mn ouders nog overhalen
mentjuh schreef:beschadigt je zadel niet van die rist op die plek?
ik heb ze wel volledig op maat laten maken omdat ik niet in het standaard maten tabel viel. Maar ze lijken me geweldig!!
ditchie schreef:Ik heb gisteren de Anky Allure besteld! over 6 a 8 weken krijg ik ze binnen.. dus nog even wachtenik heb ze wel volledig op maat laten maken omdat ik niet in het standaard maten tabel viel. Maar ze lijken me geweldig!!