Gister concour gehad met een jongs beestje, hij was voor de 5e keer mee en we startte B.
Hij liep het proefje echt super lekker, goed op de hulpen, mooi voor het been maat niet te haastig, en nou ja het ging gewoon lekker. Voor mijn gevoel was dit het fijnste proefje vergeleken met de voorafgaande wedstrijden. Iedereen die had staan kijken zei ook dat hij super liep.
We hadden dus eigenlijk wel een winstpuntje verwacht en toen we na het uitstappen/in trailer zetten gingen kijken bleken we 173 punten te hebben
Het stomme was dat ik op dat moment 1e stond!!! Met die 173 punten ja!
mensen onder mij hadden 168, 152, 149 en 143 en zelfs 1 met 130 punten waarvan ik het proefje had gezien en dat zag er op 3 bokken na en een beetje kijkerig toch echt niet heel verkeerd uit.Ik moest nog werken( nachtdienst) en er moesten nog 22 mensen starten dus ik ben niet blijven wachten op prijsuitreiking!
De uitslag staat nog niet op de site en ik ga zo naar stal waar ik vast wel een stalgenoot tref die mij kan vertellen waar in de lijst geeindig ben.
Ze ( de jury) sprak zich ook tegen op mijn protocol want ze had als commentaar dat de voltes iets ronden moeten maar ik heb er wel een 7 voor.
Verder staat er, paard loopt op rechterhand onregelmatig, dit uit zich vooral in de middendraaf maar vervolgens heb ik wel 2x een 8 voor de middendraf
Ik heb nog aan verschillende mensen die mijn proefje gezien hadden gevraagd of ze vonden dat het paard onregelmatig liep maar niemand heeft hem onregelmatig zien lopen!
Tjah.... wat moet je met zo'n jury???

) maar weer lekker verder, want zo vaak krijg je niet net die ene jury. Zolang je er zelf tevreden over bent is het goed