. Ze reden met 2 man op dat paard zij dus in het begin en iemand anders later. Alleen ze liet hem dus door die andere inrijden.Mijn mening, NOT DONE..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ze reden met 2 man op dat paard zij dus in het begin en iemand anders later. Alleen ze liet hem dus door die andere inrijden.
Meen dat het instappen + uitstappen erop ook mag? (iig wel vaak zien gebeuren bij springwedstrijden)
Citaat:Volgende keer als je dus zoiets ziet gebeuren gewoon even de ringmeester inlichten
. Ja ze startte allebei op het paard die jongen als laatst. Vrouw als eerst, jongen reed het paard voor de vrouw in. Die had nogal schrik van het dier. 
ofjaaa vragen erop Charos schreef:O kom op als ze echt niet rijden kunnen ze ook die 6 minuten in een proefje niet rijden. Al zet je er anky van te voren op, winnen omdat een andere ruiter heeft los gereden lijkt me sterk want in je proef moet je het zelf doen.
. Maar volgende keer "naai" ik zulke mensen er gewoon bij
. Ze mogen dus best in dezelfde klasse starten, maar ze mogen de pony's/paarden niet voor elkaar in/losrijden. Cinzano schreef:Zowel in als uit stappen op een paard mag door een ander gebeuren, echter dan zoals LiSSy al zegt mogen de teugels niet aangenomen worden.
Volgende keer als je dus zoiets ziet gebeuren gewoon even de ringmeester inlichten ;)