Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

San_E schreef:-Edit-
Zie nu dat je geen manegewedstrijden bedoelde.
Picassox schreef:Je mag er wel mee starten, je mag ook met een roze dekje starten als je wil. Maar niemand doet het. Waarom niet? Het ziet er belachelijk uit.

Pol_le schreef:Picassox schreef:Je mag er wel mee starten, je mag ook met een roze dekje starten als je wil. Maar niemand doet het. Waarom niet? Het ziet er belachelijk uit.
Volgens mij niet...

Arletjuhh schreef:ik vroeg me af, als je een dresuurwedstrijd rijd ( een serieuze geen manege wedstrijd ) gaat er dan punt aftrek vanaf als je een zwarte rijbroek aanhebt ipv een witte?
niet dat ik zelf wedstrijd rijd maar een vriendin van me wel...
-xxxx-
) te rijden. 
Lowara schreef:Pol_le schreef:Volgens mij niet...
dus jij vind een net gevlochten paard, ruiter in het wit met een zwart jasje en een fluoriserend roze dekje niet belachelijk als dat op concours verschijnt?
ehm.. ik zou toch wel 3x omkijken hoor

Citaat:Tenzij het verenigingstenue wordt gedragen dienen deelnemers in de ring te verschijnen, gekleed in:
a. een zwarte of donkerblauwe rij-jas; type colbert met knopen en platliggende revers, het zitvlak geheel of gedeeltelijk bedekkend.
b. bij voorkeur een wit, beige of geel overhemd of -dressuurblouse,
c. een witte, beige of gele rijbroek,
d. een bijpassende witte of gele plastron of stropdas,
e. een paar handschoenen,
f. een paar zwarte of donkerblauwe rijlaarzen, al dan niet voorzien van bruine kappen of zwarte jodphurlaarsjes in combinatie met gelijkkleurige, gladleren chaps.
g. een zwarte of donkerblauwe veiligheidscap/-helm met norm EN-1384. Het is uitsluitend bij de paarden in de klasse Z1 en hoger toegestaan een dressuurhoed of bolhoed te dragen.

) want dan moesten we na een streekwedstrijd nog een parade rijden
en dan moest iedereen in dezelfde kleren..