ik heb een mooie creme wedstrijdbroek gezien, maar ben benieuwd of deze past bij de anky offwhite:

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Volgensmij past hij wel bij de Off White, maar heb het dekje op stal liggen en kan het dus niet heel erg goed in mn hoofd bedenken. Het komt er in ieder geval dicht in de buurt. Anders neem je de broek eens mee naar de winkel waar ze de Anky collectie verkopen? kylah schreef:ik denk dat de rijbroek iets ''geler'' is dan de off white van anky. had hem gister nog op mijn paardje. het verschil tussen de witte en de off white rijbroek is groter dan het verschil met de pads

superpluisje schreef:Je hebt van anky toch ook nog een vanille pad die iets geler is als de off white?

) dat die kleur Eurostar niet zo mooi staat bij de off-white, vind ik althans.
mammaslamma schreef:Ik heb gisteren op Equitana een mooie broek van Pikeur gekocht, staat in creme, maar ik vind hem meer vanille, dus geler, daarbij dezelfde kleur handschoenen en plastron gevonden, maar dekje vond ik te afwijkend, dus heb ik een mooie diep donkerblauwe gevonden, heb ook blauw jasje en laarzen, staat vast mooi.
Het dekje hoeft nml niet wit o.i.d te zijn, maak het je dus makkelijk en koop dezelfde kleur als je jasje, scheelt ook wassen iedere keer.............