Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar het is wel veiliger ja. 
Skippy01 schreef:ik rijd nooit met bodyprotector, heb er ook geen. ik heb het idee dat het in mijn bewegingsvrijheid belemmert enzo. voor de veiligheid áls je valt is het beter, maar doordat je beweging toch wel iets of wat belemmert wordt, denk ik dat je eerder zult vallen... dus tjah, veiliger... als je crosst of veel springt mss wel, maar ik doe eigenlijk bijna alleen dressuur en af en toe (eens per maand) spring ik... daar ga ik geen bodyprotector voor aanschaffen... in de zomer vind ik het daar toch te warm voor (dan rij ik veel in het bos)
sHaKiEjLaVeR schreef:Skippy01 schreef:ik rijd nooit met bodyprotector, heb er ook geen. ik heb het idee dat het in mijn bewegingsvrijheid belemmert enzo. voor de veiligheid áls je valt is het beter, maar doordat je beweging toch wel iets of wat belemmert wordt, denk ik dat je eerder zult vallen... dus tjah, veiliger... als je crosst of veel springt mss wel, maar ik doe eigenlijk bijna alleen dressuur en af en toe (eens per maand) spring ik... daar ga ik geen bodyprotector voor aanschaffen... in de zomer vind ik het daar toch te warm voor (dan rij ik veel in het bos)
Weet niet hoe jij dan op je paard wil zitten

het houdt je bovenste rug misschien iets rechter, maar de moderne bp vormen zich naar je lichaam als ze een beetje warm worden van je lichaamswarmte dus ze gaan steeds soepeler met je bewegingen mee naarmate je ze een tijd hebt.
Heb de protector nog wel aan als ik met mn nieuwe pony, Flower, een buitenrit maak. Die is namelijk altijd lekker actief
En met een bp is het toch wat veiliger voor als er iets zou gebeuren.
maar thuis draag ik er nooit 1

Horsie__ schreef:neej want ick fal niet van mij pony
superlise schreef:Altijd en overal
. Ik heb er met het rijden helemaal geen last van. Ik heb alleen een stukje van de onderkant van de achterkant (snap je
) gehaald, omdat dat iets te lang was.