Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
daniella74 schreef:Sinke in Vrouwenpolder heeft het jaren geleden al uit het assortiment gehaald.Als je wat flinker bent dan maat 34-36 wordt je in een Anky-outfit niet bepaald charmanter door de slechte pasvorm. Bovendien vind ik het net iets te hippe kleurtjes en modelletjes.
Persoonlijk zweer ik het bij Pikeur, een stuk goedkoper, blijft langer mooi, tijdloos en charmant voor vrouwen met maat 38+.
maar smaken verschillen gelukkig
)

joy76 schreef:Ben ook fan van de Anky-kledinglijn. Heb een paar jassen, twee broeken en nog verschillende shirtjes en vestjes. Komt allemaal goed de wasmachine uit, zit lekker en ziet er nog leuk uit ook. De prijzen zijn idd wat aan de hoge kant, al komt het met grote regelmaat ook wel in de uitverkoop
Jolandaa schreef:Ik vraag me af he. doen julie die kleding ook aan in het dageijks leven (buiten paardrijden om?)
rij geen paard meer, en vind ze te goed en mooi om te laten liggen. De rijbroek natuurlijk niet