Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LilianR schreef:Alle paarden kunnen zonder deken...Hier zijn al heel veel topics over, kijk ook is bij de Naturals. Ik tem even.
Jus_dOrange schreef:LilianR schreef:Alle paarden kunnen zonder deken...Hier zijn al heel veel topics over, kijk ook is bij de Naturals. Ik tem even.
Ligt er toch wel weer aan wat je ermee doet en hoe je 'm houdt.
Als ze vraagt naar mensen die minishetjes hebben met een deken op moet ze toch juist niet naar 't subforum voor Naturals gaan lijkt mij. Ik zie de laatste tijd ook wel 'ns shetjes met dekens ja, soms snap ik 't nog wel maar ik heb ook een keer een hele jonge gezien die geschoren was en een deken op had, misschien luizen ofzo? Ik weet 't niet.
Napie schreef:Ik vind dat er altijd maar opvallend veel shetten zijn met luis. Wanneer mensen niet met ze werken hebben ze ineens allemaal luis.
karoliena schreef:Ja dat is zeker waar, ken een heleboel voorbeelden daar van zelfs mensen die gaan zeggen dat de pony luizen heeft om maar te kunnen scheren terwijl er geen dierenarts of geen beestje aan te pas is gekomen, heel ergelijk is dat