Ik had even een vraag ik was aan het zoeken bij regelement maar dat kan ik niet openen dus dan maar even zo
, mag je in de B dressuur met een wielspoortje starten ? of mag dat alleen bij bepaalde klasse ? Groetejs
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, mag je in de B dressuur met een wielspoortje starten ? of mag dat alleen bij bepaalde klasse ?
Roma_4ever schreef:Ja hoor dat mag wel staat in het regelement .
heb jij meschien een links ofso ??
en dan nog even een vraagje ( ik maah het wel erg ) maar maakt het dan ook nog uit welk wieltje het is je hebt die met kleine en grote groffe wieltjes mogen die kleineren ook ?die zijn ook wat scherper
switchx schreef:Ik de paard en sport paar maanden geleden stond in dat ze niet te scherp mogen zijn. De kleine zijn scherp dus dan mag je daar niet mee rijden? Mij werd het afgeraden met de kleine te starten en ik heb er ook nooit iemand mee zien rijden op wedstrijd.

)flOortje001 schreef:Waarom wil je eigenlijk met een wieltje rijden?
Doet je pony/paard het anders niet ?
gekke_koei schreef:wieltje is vriendelijker dan een stompe
ik rij met een groot grof wiel, nadat ik eerst stompe sporen had van 4 cm. nu zijn ze misschien maar 2 cm lang incl wieltje.
hij reageerd beter, ik trap hem niet meer open(door het klemmen) als meneer weer aan de steiger is, ik hoor wanneer ik teveel spoor gebruik(rammelt dan)
dus tja, voor mij de ideale spoor
gekke_koei schreef:wieltje is vriendelijker dan een stompe
ik rij met een groot grof wiel, nadat ik eerst stompe sporen had van 4 cm. nu zijn ze misschien maar 2 cm lang incl wieltje.
hij reageerd beter, ik trap hem niet meer open(door het klemmen) als meneer weer aan de steiger is, ik hoor wanneer ik teveel spoor gebruik(rammelt dan)
dus tja, voor mij de ideale spoor