de trailer
nou even alles in het kort
ikke ga mijn paardje ophalen (net gekocht) mensen zeggen ze gaat zonder problemen op de trailer wij zijn daar,viel nog mee ze moest met de longeer lijn op de trailer k en mijn moeder dachten ok oefenen dus... komen we thuis paard echt niet meer normaal zwaar in de stress helemaal bezweet van de trailer af !!!!!
nou ja wij naar de keuring kregen haar dus absoluut niet meer de trailer op steigeren etc alles geprobeerd ik een uur met haar voor de trailer gestaan en ja eindelijk ze deed het tog
met brokjes gelokt etc...wij in someren gekeurt bla bla je weet het wel.....
wat denk je madam gaat de trailer niet meer op alles geprobeerd blindoeken brokjes zweepjes longeerlijn ze gaat gewoon liggen !!!!!
erg gevaarlijk dus moest ze een nachtje blijven (was al erg aat en paard enorm gestrest)
volgende dag ik terug met paps weer een uur voor die trailer gestaan met veel geduld en wat brokjes stapje voor stapje de trailer op !!!!
nou doet ze dit altijd ik weet echt geen raad meer moet binnekort op wedstrijd maar ik heb de hoop op de trailer opgegeven!!!!!
dus mijn vraagje weten jullie wat het kan zijn zelf dacht ik aan cloustrofobie of iets dergelijks de da weet het ook niet meer en dit is erg vervelend, zou een paardenfluisteraar werken...????
ik heb een 2 paards trailer, we gaan nu proberen het tussenshot eruit halen en dan proberen met 2 lange balken en haar zo te laden
hebben jullie tips