Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Silence schreef:kinderen op een manegepony wel een rozetje krijgen en hun niet terwijl de manegepony`s niet eens eigen zijn.

Nanouschka_w schreef:inderdaaddat je als pensionklant veel meer betaald is toch logisch?! je krijgt zowiezo stalling en soms ook voeren en uitmesten etc. voor dat geld. Ik vind dat het daarom met het wel of niet rozetje niks te maken heeft. wel is het raar dat je 6 euro moet betalen om mee te doen en dán nog geen rozetje krijgt
Maar nu moet ik wel zeggen dat er bij elke wedstrijd altijd wel iets is dat niet helemaal eerlijk is.. Barmat schreef:Ik zou het inderdaad eerlijker op willen lossen....
IPV manegeruiters gratis en eigen paarden 6 euro, zou ik iedereen 2-3 euro laten betalen en iedereen een rozetje, groot,klein, manege of eigen paard.
Zijn we van het gezeur af, geen scheve gezichten en iedereen draagt een steentje bij.
Bij de manege-ponyclub waar ik begonnen ben, betaalde iedereen 5 gulden (dus zo'n 2-3 euro) per wedstrijdje, en daar kreeg je een rozetje, een consumptiebon en een zakje chips van.
Iedereen blij, en als kind was je de koning te rijk!