Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sankara schreef:Ik heb ook al verteld, dat er 2 ruinen bij hem staan, een haflinger van net 20 en een andere pony (volgens mij kruising arabier) van 14 jaar.
Tot 2 weken geleden stond er ook een oude merrie van begin 20 bij, maar die is naar een rusthuis gegaan. Een andere merrie die er heel kort heeft gestaan, daar kon mijn shet heel goed mee op schieten. Zij was een jaar of 7.
Ook heb ik al gezegd, dat het mij ook al duidelijk lijkt dat hij mij ziet als speelkameraadje, omdat hij totaal geen agressie toont en ik er anders ook geen reden voor zie.
merrieveulen schreef:Sankara schreef:Ik heb ook al verteld, dat er 2 ruinen bij hem staan, een haflinger van net 20 en een andere pony (volgens mij kruising arabier) van 14 jaar.
Tot 2 weken geleden stond er ook een oude merrie van begin 20 bij, maar die is naar een rusthuis gegaan. Een andere merrie die er heel kort heeft gestaan, daar kon mijn shet heel goed mee op schieten. Zij was een jaar of 7.
Ook heb ik al gezegd, dat het mij ook al duidelijk lijkt dat hij mij ziet als speelkameraadje, omdat hij totaal geen agressie toont en ik er anders ook geen reden voor zie.
voor een veulen is het belangrijk dat er ook paarden zijn om mee te spelen. dat kunnen veulens zijn, maar ik heb daarvoor een driejarige merrie die 'doet alsof ze een veulen is'. hoe dan ook, ze spelen erg leuk samen, en mijn veulen heeft mij dan ook echt niet nódig als zijnde een speelkameraad. paarden van de leeftijden die jij beschrijft zijn geschikt als 'grootje' (ouder paard in een groep jonkies, die ze wat manieren kan leren, en een stukje leiding/ vertrouwen geeft), maar niet als speelkameraad.