Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ludora schreef:Je moest meen ik wel lid worden van de NBVR maar alles was dan indivudueel. Kosten van contributie ed lager.
Onze LR regeld niets meer voor de rijdende leden, geen inschrijvingen aanvragen ed. We moeten wel verplicht meehelpen met evenementen én nog eens 45 euro buiten het inschrijfgeld voor de KNHS betalen. De club sponseren dus.
Ik ben mijn vertrouwen gewoon een beetje in de club kwijt. En de meeste clubs in de omgeving kosten hetzelfde of meer aan contributie.
Ik vind dat het lid worden en dus geld betalen voor een vereniging voordelen voor je moet meebrengen, en niet dat je er ook nog eens voor moet 'werken' verplicht.
)
Renske_ schreef:het helpen met concours is idd normaal en nog het meest leuke, doe dat overigens altijd gewoon met plezier hoor, maar noemde zo ff de verplichte dingen op die bij onze club horen.
Maar vind niet dat de club mag bepalen naar welke wedstrijd ik ga, als ik ergens 2 proefjes kan starten doe ik dat liever dan mee naar verplichte wedstrijd waar ik maar 1x kan starten.
Renske_ schreef:Ik vind mijn vereniging ook maar irritant, verplicht helpen met oud ijzer ophalen, helpen met concours, verplicht naar de gezamelijke wedstrijden toe, min of meer wordt er verwacht dat je naar de oefenavonden van de club komt etc
En het verplichte clubtenue incl stom dekje
Doe mij maar gewoon een startkaart en verder geen moeilijk gedoe
) 
Renske_ schreef:Maar vind niet dat de club mag bepalen naar welke wedstrijd ik ga, als ik ergens 2 proefjes kan starten doe ik dat liever dan mee naar verplichte wedstrijd waar ik maar 1x kan starten.
Ezter schreef:Bedenk wel dat als er in jouw kring een wedstrijd wordt georganiseerd, je van de KNHS niet op die datum buiten de kring aan een andere wedstrijd deel mag nemen. Daar kan je club niks aan doen hoor.
)
Op de bank zetten en rente krijgen.
Of hebben ze andere kosten? Misschien moet er geld bij bij de concoursen die ze organiseren? Ludora schreef:Ik heb geen zicht op de cijfers dus ik weet het niet.
Daar worden dat soort dingen als het goed is uitgelegd, en kun je ook voor jezelf inschatten of die 40 euro redelijk is of niet. Ezter schreef:
Bedenk wel dat als er in jouw kring een wedstrijd wordt georganiseerd, je van de KNHS niet op die datum buiten de kring aan een andere wedstrijd deel mag nemen. Daar kan je club niks aan doen hoor.
Kelan schreef:Ludora schreef:Ik heb geen zicht op de cijfers dus ik weet het niet.
Dan moet je naar de jaarvergadering gaanDaar worden dat soort dingen als het goed is uitgelegd, en kun je ook voor jezelf inschatten of die 40 euro redelijk is of niet.