Even het hele verhaal, ik had via marktplaats een Christ lamsvel onderlegger te koop zien staan.
Ik erop gereageerd, geboden en de verkoper ging akkoord met het bod van €50,-
Daarna heb ik gevraagd of ze nog een andere foto wilde sturen (onderkant) zodat ik een beetje kon checken of ze het bontje werkelijk in bezit had. Dit doe ik meestal bij de wat 'grotere' bedragen.
Foto gekregen, adres gegevens gestuurd, en geld over gemaakt.
Ik kreeg twee dagen later de reactie dat het geld binnen was en dat ze het bontje meteen op de bus zou doen... na twee dagen geen bontje, wel een mail... Ze had het bontje via de post terug gekregen omdat het adres niet zou kloppen terwijl ze wel het goede adres erop had geschreven. oid. Nogmaal adres gegevens doorgegeven... Zij wilde even de TNT bellen omdat ze niet nogmaals verzendkosten wilde betalen terwijl het adres gewoon goed erop stond.
Daarna kreeg ik een mail of ze mijn telefoonnummer mocht aangezien ze vanaf donderdag ochtend even geen internet zou hebben.
Mobiel gegeven, maar met mijn stomme kop niet naar haar nummer gevraagd
Nu enkele dagen later, nog geen bontje... mailtje gestuurd maar ik heb ook nog geen reactie gehad. (internet eruit... of niet?)
Nu begin ik toch wel wat achterdochtig te worden... En ik voel me best stom wanneer ik echt opgelicht ben
Natuurlijk ga ik er sowieso dan wel werk van maken, via de giro rekening ben ik achter meerdere adressen in die woonplaats gekomen die op dezelfde naam staan.
Maar toch... ik wacht af... en hoop het bontje te zien verschijnen
Wie heeft ooit zoiets meegemaakt, en was toen werkelijk opgelicht? Wat heb jij toen gedaan?