Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) De risico's etc ken ik dus. Het is mij er vooral om te doen of het niet schadelijk is op de langere termijn. Je bent toch aangewezen op de verharde paden etc... En het gaat dan natuurlijk in draf ook... naja... rustige draf...
Ik wil hem echt niet overbelasten gewoon!
Zou je uitleg kunnen geven via PB oid? Ik wil namelijk niet dat er misverstanden ontstaan namelijk, is gewoon een vraag toch?

Er is in die paar jaar dat ik dat deed ook nog nooit wat gebeurd.. Maar dit paard was wel gewend aan het verkeer e.d. angelica2 schreef:Hallo,
O,jee ik vind wandelen al een hele toer met mijn 1,5 jarige. Wel leuk als je het wel kan natuurlijk.
Ik zou zeggen pas op.
Groetjes.

Hoepsie schreef:Het is mij er vooral om te doen of het niet schadelijk is op de langere termijn. Je bent toch aangewezen op de verharde paden etc... En het gaat dan natuurlijk in draf ook... naja... rustige draf...
Maar omdat hij dus nog maar anderhalf is.... moeilijk, moeilijk, moeilijk!Ik wil hem echt niet overbelasten gewoon!

Jippie schreef:\Waarom wil je je 1,5jarige eigenlijk beweging geven aan de hand. Laat 'm lekker in wei ravotten met zijn vriendjes. Over anderhalf jaar kun je beginnen met beleren.
] En als een paard een fiets niet gewent is, moet je sowieso oppassen, anders laat je eerst iemand gewoon naast hem fietsen, aan de andere kant dan waar jij hem vast houd, ofzo?
Jaan81 schreef:Is nog nooit fout gegaan, maar dat doe ik ook alleen als ze echt SUPER is op stem en maar minimale druk op het bit nodig heeft om af te remmen.
Dat is niet echt de bedoeling. Maar.. zoals gezegd: Ik ga met hem hardlopen
Beter voor mij ook!

Jippie schreef:\Waarom wil je je 1,5jarige eigenlijk beweging geven aan de hand. Laat 'm lekker in wei ravotten met zijn vriendjes. Over anderhalf jaar kun je beginnen met beleren.