Ik hoop dat iemand wat meer weet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

komt van Ooteman. Shabrak is van van Eurostar, champagne kleur met goud/dblauw biesje, handschoenen van Roeckl en plastron van Nilette, dit komt allemaal van Divoza. Als ik het allemaal bij elkaar leg is het precies dezelfde kleur! vossie schreef:Ik heb de champagne rijbroek van Pikeur, die van eurostar vond ik veel en veel te geelkomt van Ooteman. Shabrak is van van Eurostar, champagne kleur met goud/dblauw biesje, handschoenen van Roeckl en plastron van Nilette, dit komt allemaal van Divoza. Als ik het allemaal bij elkaar leg is het precies dezelfde kleur!
vossie schreef:hmmmm dat weer ik niet zo uit mijn hoofd maar volgends mij staan er op wat fotosites nog wel foto's van mij.... ga ff zoeken en stuur je dan een PM, haha! Kunnen we ook nog ff kletsen over het conours!
spreek je zo dan
PolosportJ schreef:vossie schreef:hmmmm dat weer ik niet zo uit mijn hoofd maar volgends mij staan er op wat fotosites nog wel foto's van mij.... ga ff zoeken en stuur je dan een PM, haha! Kunnen we ook nog ff kletsen over het conours!
super, ben beniewdspreek je zo dan
Nu nog de broek. 

anydale schreef:Eurostar rijbroek en dan het dekje van Lamicell, past precies en dat is echt champagne
Verder handschoentjes van Roeckl. Bloese en plastron weet ik zo even niet..
Waar heb je die eurostar rijbroek gekocht? En wat kost die? Ik vind je dekje wel iets te geel. Ik wil ook graag gaan voor het off white ankydekje.
MISTRAL94 schreef:Mijn rijbroek is van Horka mijn blouse is van HH en de plastron ook. Op deze foto lijkt de broek alleen wel wit in het echt kun je dus goed zien dat deze champagne kleur is![]()
diddlmouses schreef:bij alles zwart zou ik wit mooier vinden..
PolosportJ schreef:diddlmouses schreef:bij alles zwart zou ik wit mooier vinden..
champagne is dan ook wel chique hoor.
diddlmouses schreef:
Ik vind van niet
hehe
diddlmouses schreef:Ik vind van niet