Gr.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en je kan er tenminste iets in kwijt, in die piepzakjes met rits past net je telefoon...
.
Het is alleen lekker om je handen er in te hangen...
Maar dat doe ik meestal in mijn jas...
Alhoewel ik er zelf (nog)geen heb, ze zijn ook dikwijls stukken duurder..
) .

Bitch schreef:Omdat ik er dan lekker met mijn handen in kan hangen, als ik weer eens lang sta te ouwenelen op stal![]()
en je kan er tenminste iets in kwijt, in die piepzakjes met rits past net je telefoon...
Bitch schreef:Omdat ik er dan lekker met mijn handen in kan hangen, als ik weer eens lang sta te ouwenelen op stal![]()
Precies om dezelfde reden vind ik een broek met steekzakken een pré! Trouwens, het geeft net dat beetje extra
Vind ik zelf dan.. Natasja91 schreef:Nee, dan gaat mijn jas heel irritant hangen.
Hoezo, stoor je je eraan dat mensen steekzakken willen?
Je kan er echt alles in kwijt: 1 Je mobiel 2 Mn sleutels 3 Geld 4 Je handschoentjes 5 je kan er lekker met je handen in hangen als je aan t praten ben
:D En in een broek met zo'n ritsje past dat echt niet meer
Ik vind het niet zo lekker zitten eigenlijk... aan de ene kant wel aan de andere kan niet...
Ik vind het wel mooier maar bij mij gaat het zo championnen...
_pauline_ schreef:Ik heb nu ook een rijbroek met steekzakken! Ze zijn zo handigJe kan er echt alles in kwijt: 1 Je mobiel 2 Mn sleutels 3 Geld 4 Je handschoentjes 5 je kan er lekker met je handen in hangen als je aan t praten ben
:D En in een broek met zo'n ritsje past dat echt niet meer