Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
fleuria schreef:ik had afgelopen zondag 2 verliespunten gereden terwijl ik best wel goed en netjes reed..
ik had 136 en 144 punten..
fleuria schreef:nou heb ik die punten gekregen omdat mijn paard niet geschoren was...
dat zat de schrijfster hard op te vertellen in de kantine.. nu baal ik hier verschrikkelijk van..

Lielle schreef:ik zou mijn oordeel niet baseren op wat een schrijfster zegt, maar de jury vragen naar zijn/haar commentaar. Ik acht eerlijk gezegd de kans dat je verliespunten krijgt omdat je paard niet geschoren is, echt verwaarloosbaar klein. Er zal vast wel meer fout zijn gegaan.
fleuria schreef:ik heb deze wedstrijd in een andere kring gereden.. als ik normaal zo rijd in mijn eigen kring dan rijd ik wel hogere punten..
als je nou een 4 voor je volte 15 meter krijgt en in je eigen kring een 8 dan klopt er iets niet... en de jury was al weg anders hadden we het aan haar gevraagt;).. maar toch bedankt

fleuria schreef:heej..
ik had afgelopen zondag 2 verliespunten gereden terwijl ik best wel goed en netjes reed..
ik had 136 en 144 punten..
nou heb ik die punten gekregen omdat mijn paard niet geschoren was...
dat zat de schrijfster hard op te vertellen in de kantine.. nu baal ik hier verschrikkelijk van..
ik zou mijn paard heel graag willen scheren alleen ze staat altijd in de wei en heeft het aan haar hart.. dus dan is het een beetje moeilijk om je paard te scheren..
nou baal ik hier zo erg van dat ik de komende tijd geen wedstrijd meer ga rijden gewoon omdat het me zo geraakt heeft.. ik kan er toch ook niks aan doen..
nou zou ik graag willen weten wat jullie hier van vinden...
Charos schreef:Wat een onzin, ik denk dat je gewoon beter moet rijden.
Mandyy en fleurke rijden kai mooi en goed
volgens mij ligt het altijd aan een of andere andere factor dan het rijden an sich
KiWiKo schreef:tja, moet je zeggenvolgens mij ligt het altijd aan een of andere andere factor dan het rijden an sich