Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Waarom niet?
suc6 volgende week
.. er is vast een reglement, kun je dat vinden/staat hetd aar dan niet in ..?
omdat het dus niet scheen te mogen .. mienetje schreef:Volgens mij mag je best starten hoor.. Ieder paard heeft wel eens schaafwonden.. Daar letten ze echt niet op (tenzij het heel erg is!!)

Ziiggy__ schreef:waarom zou het niet mogen als het in het belang van het paard is ? Lijkt me een beetje raar
Ik geloof dat ik niet goed heb gelezen 
lisannetj schreef:jawel, ik had dat aan de bovekant van der hoofd, tussen der oren zegmaar, en ik ben ook gewoon gestart.. en het mocht.. het is toch voor de bestwil van je paard!
Sannum schreef:lisannetj schreef:jawel, ik had dat aan de bovekant van der hoofd, tussen der oren zegmaar, en ik ben ook gewoon gestart.. en het mocht.. het is toch voor de bestwil van je paard!
Toch klopt dat niet helemaal.. Want beenbescherming is ook voor de bestwil van je paard, maar mag ook niet.....
lisannetj schreef:jawel, ik had dat aan de bovekant van der hoofd, tussen der oren zegmaar, en ik ben ook gewoon gestart.. en het mocht.. het is toch voor de bestwil van je paard!