cavallo rijlaars

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

cavallo rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 22:35

omdat ik nu toch meer geld te besteden heb, en ik eigenlijk al heel lang op zoek ben naar een rijlaars
met een 'extreem' hoge dressuur boog. nu heb ik dat gevonden,

Afbeelding

Speciaal gemaakt voor Wedstrijdruiter door Cavallo

topkwaliteit rundslederen dressuur rijlaars met extra hoge dressuurboog

* sterk rundleer
* elegant en slank model
* bijzonder hoge dressuurboog
* Zachte, slijtvaste gekleefde zool
* Zool met supergrip en shockadsorber voor extra stabiliteit en ontlasting van de wervelkolom

de laars is : 275 euro

cavallo heeft ook nog een andere laars

Afbeelding

Prijsgunstige lederen rijlaars van Cavallo. Deze rijlaars is gemaakt van soepel Veneto-leder. De Talent heeft een speciale slijtvaste anti-slip zool. Elegant en slank model. Leverbaar in diverse maten. Kleur zwart..

het punt is, ik ben 15. dus nog wel in de groei, ik rij heel actief, en dan is een goede en een laars die mooi blijft niet verkeerd. en als ik hem koop, koop ik hem toch ook ruimer. maar wat is jullie ervaring met de bovenste laars. en voor welke zal ik kiezen ?

Sabinee_

Re: cavallo rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 22:38

Ik heb zelf de onderste laars.
Ben erg heel erg tevreden over!
Heeft geen pijn gedaan met inlopen..

Maar ik zou als ik jouw was niet de laars ruimer kopen, als je hem gaat inlopen gaat die meer inzakken en gaat die dus onder meer 'plooien' omdat die te groot is, en het lijkt mij zelf ook niet echt lekker lopen? Dan glij je steeds met je hak eruit lijkt mij? En je laars hoort mooi aangesloten te zijn..

Maar ik ben ook 15 en heb hem ook gekocht, ik verwacht zelf dat mijn voeten niet meer groeien. Maarja dat is bij iedereen natuurlijk anders Lachen

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 22:39

Ik zou voor de bovenste en dus duurdere gaan. Het prijsverschil is ongeveer 75 euro, je zegt dat je ze toch al iets ruim koopt (wat me niet erg handig lijkt?). Ik dnek dat die duurdere van betere kwaliteit is.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 22:41

Als je de kuit iets ruimer neemt dan strak. kan je er nog iets in groeien. ze hoeft er niet in te verzuipen. maar een beetje speling is voor iemand in de groei wel fijn. haar voeten groeien niet meer dus die kunnen helemaal op maat. Ja

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 22:42

ik heb de onderste laars gepast, heb toen niet gekocht omdat ik het geld er niet voor had.
en zij vond dat als ik ze een beetje op de 'groei' wilde kopen. dat ik ze iets ruimer moest nemen.
maar wel zo dat ze goed zaten, zij beveelde mij dat aan. dus ik koop ze niet veel te ruim. maar wel iets breder. en zoiezo niet te hoog, omdat ze al een hoge dressuur boog hebben en omdat ze anders gaan plooien. maar de onderste laars is coiting, en ben eigenlijk meer te spreken over beter leer.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 22:58

weet iemand toevallig of je de bovenste laars ook in een winkel kan kopen, of is het alleen mar bestellen?

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 12:13

bestellen, of in hun winkel (tally-ho) in de buurt van Breda. Ik heb ook voor deze laarzen gekeken een tijdje geleden (ook een topic over geplaatst, maar erg weinig reacties gekregen). Ik heb uiteindelijk toch maar königs besteld (favorit benelux). Maar deze laarzen lijken me toch niet verkeerd, ik zou iig wel voor de wedstrijdruiter laars gaan. Ten eerste door het soort leer, en ten 2e omdat ik hem mooier vind.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-06 12:18

krumel schreef:
bestellen, of in hun winkel (tally-ho) in de buurt van Breda. Ik heb ook voor deze laarzen gekeken een tijdje geleden (ook een topic over geplaatst, maar erg weinig reacties gekregen). Ik heb uiteindelijk toch maar königs besteld (favorit benelux). Maar deze laarzen lijken me toch niet verkeerd, ik zou iig wel voor de wedstrijdruiter laars gaan. Ten eerste door het soort leer, en ten 2e omdat ik hem mooier vind.

hmm, breda is volgens mij voor mij behoorlijk ver weg. maar ik pas ze toch het liefst, en inderdaad. de 2e laars is coiting, en rundleer vind ik toch wel een stuk beter leer. en ik vind die dressuur boog zo verschrikkelijk mooi! en ik hou wel van stijl, en deze laars heeft echt klasse voor de dressuur

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 12:22

Ik zou idd niet voor te ruim gaan Lachen Heb zelf laarzen van iemand geleend die me ook veel te ruim zaten en dat rijd minder prettig Lachen Verder heb ik geen ervaring met beide laarzen, maar ik vind ze zeker ook een optie als nieuwe laarzen ga kopen Haha!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 12:24

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 12:46

en een iets te ruime voet is met een zooltje ook wel op te lossen
sja, het ligt er gewoon heel erg aan of jij het risico wil nemen met je voeten dat ze wel of niet nog veel groeien

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-06 12:55

mijn voeten groeien niet meer, het afgelopen jaar zijn ze iets groter geworden. maar dat is dan toch wel het laatste restje, in de lengte zal ik ook niet echt meer groeien. alleen nog in de breedte

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 17:32

Ik zou persoonlijk voor de 1e gaan, dat leer is een stuk beter dan een leren laars met coating.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 15:45

Ik heb zelf de 1ste laars (gehad, staan in mn kast, voor de bijzondere rijgelegenheden. Knipoog ), erg fijne laars, onwijs veel steun en gewoon super kwaliteit. Lachen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 17:17

ik denk ook dat ik hem ga bestellen na de feestdagen Bloos

annie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 21:23

ik zou kiezen voor de bovenste die is erg mooi!!

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:40

lotjj92 schreef:
weet iemand toevallig of je de bovenste laars ook in een winkel kan kopen, of is het alleen mar bestellen?

De laars is natuurlijk in de winkel te koop. Ik heb nog geen modellen staan omdat ik sinds kort dealer ben geworden van Cavallo. Vanaf begin 2007 heb ik meer keuze!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 22:15

GeJe schreef:
lotjj92 schreef:

De laars is natuurlijk in de winkel te koop. Ik heb nog geen modellen staan omdat ik sinds kort dealer ben geworden van Cavallo. Vanaf begin 2007 heb ik meer keuze!

waar ligt die winkel ? en is het ook die bovenste model, want di heb ik eigenlijk nog nooit in de winkel zien liggen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 11:00

ik twijfel nu echt, ik kom vandaag langs de divoza. en als ik ze via inmternet bestel ben ik bang dat neit passen enzo. en ik kan ze wel terug sturen maar dat is zo'n gedoe, en ik heb eerlijk gezegd ook geen zin om weken op mijn laars te wachten Vork . dus ik twijfel nu echt heel erg..

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 11:47

als ik 1 tip kan geven, bestel noooit via internet!! je moet ze echt kunnen passen! elke laars kan net wat anders vallen of zitten, en via internet blijf je bezig. Dan kun je beter naar een winkel gaan en daar gewoon op je gemak vanalles passen. (en op de juiste manier je benen op laten meten!!!)

Je gaat wel een paar honderd euro uitgeven, lijkt mij dat je beter een paar weken kunt wachten en dat je een goede laars hebt waar je jaren plezier van hebt als dat je een laars NU koopt, waar je niet lekker mee kunt rijden.

Mijn laarzen zijn woensd besteld, ik vind het ook vreselijk om te moeten wachten, wil ze NU NU NU, maar ja tis niet anders.

Op de website in GeJe zijn onderschrift kun je precies lezen waar de winkel zit en hoe daar alles in zijn werk gaat. Als je ergens komt en het gaat niet op deze manier, dan heb je niet met deskundigen te maken (vind ik...)

Succes!

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:31

hoe heet die bovenste rijlaars???

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:46

cavallo wedstrijdruiter, is een laars die speciaal voor wedstrijdruiter is gemaakt geloof ik. www.wedstrijdruiter.nl --> laarzen

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 09:56

mariska1989 schreef:
Ik zou voor de bovenste en dus duurdere gaan. Het prijsverschil is ongeveer 75 euro, je zegt dat je ze toch al iets ruim koopt (wat me niet erg handig lijkt?). Ik dnek dat die duurdere van betere kwaliteit is.

amen Schijnheilig

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 10:14

krumel schreef:
cavallo wedstrijdruiter, is een laars die speciaal voor wedstrijdruiter is gemaakt geloof ik. www.wedstrijdruiter.nl --> laarzen

Op die site staat dat ie 530 is..
Maar lotjj92 zegt dat ie 275 is..
Waar haal jij m dan Haha!

Edit: oeps sorry.. verkeerd gekeken.. Bloos

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 01:02

lovekomeet schreef:
hoe heet die bovenste rijlaars???

Cavallo Piaffe

en verder, die prijs klopt niet hoor, die laars kost op zijn minst 500 euro