Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LiSSy schreef:als mijn paard in zo'n trailer staat blijft het zeiltje open.... of het moet echt belachelijk koud zijn of heel hard regenen
ikke schreef:....... Staat er een telefoonnummer op die vrachtwagen, dan bel je dat bedrijf, onder vermelding van het kenteken, dat die chauffeur een k*thufter is, die ze beter eruit kunnen bonjouren......
Vrede op aarde vandaag toch?
ikke schreef:Staat er een telefoonnummer op die vrachtwagen, dan bel je dat bedrijf, onder vermelding van het kenteken, dat die chauffeur een k*thufter is, die ze beter eruit kunnen bonjouren.....
Het gros van aanhangertrekkend Nederland rijdt echter gewoon te langzaam........
lejo schreef:maar rijd je dan 90 op je teller, of echt 90(dus 100 op je teller)
want die begrenzer van die vrachtwagen zit dus op de echte 80, dus jouw 90
WendyK schreef:ikke schreef:Staat er een telefoonnummer op die vrachtwagen, dan bel je dat bedrijf, onder vermelding van het kenteken, dat die chauffeur een k*thufter is, die ze beter eruit kunnen bonjouren.....
Het gros van aanhangertrekkend Nederland rijdt echter gewoon te langzaam........
Beetje rigoureus, vindt je niet? Terugzakken naar een snelheid waarbij de vrachtwagen je kan inhalen is meestal al genoeg. Bedenk je dat het voor vrachtwagenchauffeurs vaak ook vervelend is, ze hebben een begrenzer en kunnen soms net niet hard genoeg. Geeft ze nog niet t recht om achter in je trailer te gaan hangen, maar om diegene meteen een poedersuiker te noemen en er meteen achteraanbellen met die mededeling... Kort lontje?
WendyK schreef:Ennuh, over het gros van aanhangertrekkend Nederland wat te langzaam rijdt, ligt er ook een beetje aan wat je er achter hebt hangen. Met een stabiele aanhanger durf ik ook wel door te trappen (en ook wel sneller dan 90 km/u), maar met een paard wat nogal onrustig is rijd ik ook langzamer.

WendyK schreef:Tuurlijk heeft dat ook met onrust van paarden te maken, als mijn paard in de trailer staat te stuiteren ga ik echt niet hard rijden....
Urielle schreef:LiSSy schreef:als mijn paard in zo'n trailer staat blijft het zeiltje open.... of het moet echt belachelijk koud zijn of heel hard regenen
Zo doe ik het ook. Ik vind het al snel bedompt en klam aanvoelen in de trailer als het zeil dicht is.