Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
amasis schreef:ik heb je vorige topic niet gelezen, maar misschien is ie jaloers? niet banketstaaf bedoeld hoor;)
Marigold schreef:ik heb je vorige topic wel gelezen en ben het helemaal met SOET eens!

. Als dit moedwillig is dan zou ik ook niet raar staan te kijken van een kronkel in zijn hoofd OF pijn. Maar aangezien je hem al 3 jaar hebt? Heb je het zadel al een keer na laten kijken, tanden, rug, nek. Laat hem maar een keer binneste buiten keren zou ik zeggen! 
. Wanneer hij met deze bokjes begint ben ik ervan overtuigt dat je die wel kan uitzitten, of heb ik het mis? idd, Het lijkt precies alsof hij je er MOET af hebben, Als je bent gevallen (en het niet erg is) rijd je dan door of niet?Citaat:edit: wat ik wel op de fotos zie is dat hij heel fel en grof begint met bokken, maar dat wanneer jij er al bijna af ligt hij niet meer zo fel en lomp bokt. Meer van oh nog een klein huppeltje en ze ligt ernaast . Wanneer hij met deze bokjes begint ben ik ervan overtuigt dat je die wel kan uitzitten, of heb ik het mis?
Ja precies dat bedoelde ik ook SOETCitaat:Het lijkt precies alsof hij je er MOET af hebben
. Maar de vraag is dan nog doet hij het bewust, of onbewust en zit er echt iets fout... SOET schreef:Het lijkt precies alsof hij je er MOET af hebben, Als je bent gevallen (en het niet erg is) rijd je dan door of niet?Citaat:edit: wat ik wel op de fotos zie is dat hij heel fel en grof begint met bokken, maar dat wanneer jij er al bijna af ligt hij niet meer zo fel en lomp bokt. Meer van oh nog een klein huppeltje en ze ligt ernaast . Wanneer hij met deze bokjes begint ben ik ervan overtuigt dat je die wel kan uitzitten, of heb ik het mis?
SOET schreef:@ Randie : Weet ik, ik bedoelde dat ik met je mee ging. (even ge-edit)
@ Sander_lotte : Ja, ik bedoel andere keren. (toen je niet in het ziekenhuis belande,..) Trouwens heb je nog last (pijn)?