Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
Finesse schreef:Wie weet nog goede adresjes waar ze netjes verkoopklaar gemaakt zou kunnen worden voor niet al te veel geld? (duizend euro vind ik vrij fors...)
KarinvdM schreef:Finesse schreef:Wie weet nog goede adresjes waar ze netjes verkoopklaar gemaakt zou kunnen worden voor niet al te veel geld? (duizend euro vind ik vrij fors...)
Ga liever naar een goed adres en niet naar een goedkoop adres. Jouw paard heeft inmiddels genoeg meegemaakt en het moet nu niet weer fout gaan...
Neem eens contact op met Koos Naber van http://www.bnstables.nl/
Daar maken ze paarden op een nette manier zadelmak.
asjemenou schreef:Je kunt haar ook naar een stal brengen die haar voor je rijden en verkopen.
Vaak kun je een prijs afspreken die je er ongeveer voor wilt hebben en alles wat hun er meer van kunnen maken is hun winst.
Je krijgt dan meestal pas je geld als hun hem voor je verkocht hebben, en als het goede africhters en verkopers zijn verdienen hun er meer aan dan jij! Vaak hebben die stallen wel hun klanten voor dit soort paarden.

luxje schreef:4-5000 euro voor een paard dat over een week 5 jaar oud is en waar een verhaal aan vast zit?
jij liever dan ik