Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.

_Nikki_ schreef:Jep, van Eurostar. Maar ik vind persoonlijk vrij irritant dat als je bukt om een hoef te kraben iedereen je bilnaad ziet
Opzich wel fijne broek, vooral de stof eigelijk. Maar zelf draag ik veel liever een hoge broek! 

Maar ik zeg er wel even bij dat ik het een onding vind. Want het zijn dus echt heupbroeken, er is echt niks irritanter dan tijdens het paardrijden je de hele tijd zorgen moeten maken of je broek niet afzakt. Maar ik had hem toen nodig om medische redenen, godzijdank kun ik nu weer een normale rijbroek aan
SOET schreef:néé dorothea. gwn er zijn mensen die heupbroeken lekkerder zitten vinden dan een gewone broek. Bij mij was het geen meerwaarde voor de broek. of mss 5 euro of iets.
Linde_ schreef:Heup-rijbroeken, bestaan ze?
, ik heb er 1 van Pikeur. Hij is laag, maar je ziet je bilnaad NIET wanneer je zit. Kost rond de E140.00 bij Divoza, Zit lekker, knelt niet. Een gewone broek zit vaak zo strak op je buik, zelfs al heb je geen buik, haha. Ik vind die Pikeur een aanrader. dorothea schreef:Kan iemand mij uitleggen wat de meerwaarde en/of het nut is van een heup-rijbroek. Dat men je string goed kan zien ofzo?
jammes schreef:
Jawel, ik heb er 1 van Pikeur. Hij is laag, maar je ziet je bilnaad NIET wanneer je zit. Kost rond de E140.00 bij Divoza, Zit lekker, knelt niet. Een gewone broek zit vaak zo strak op je buik, zelfs al heb je geen buik, haha. Ik vind die Pikeur een aanrader.