Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

en er stond onderaan mijn protocol:
. De reactie van de jury bewees voor mij trouwens wel dat hij een fout gemaakt had. Sindsdien stel ik me altijd even voor aan de jury, dan kan het bijna niet meer fout gaan...

_angela_ schreef:Idd opsturen naar de KNHS. Als er echt fouten op staan, dan is misschien het verkeerde formuliertje gebruikt...

samyrah schreef:pony moet veel beter aan de hulpen. Nu reed er gelijk na mij een pony van 1,45 m. Ik vond het commentaar allemaal heel vreemd, dus 's middags heb ik maar eens naar de rijvereniging gebeld of ik de jury kon spreken. Toen ik die man eenmaal aan de telefoon had, kreeg ik te horen dat ik de enige pony was, dus ik heb gezegd dat ik dan dacht dat de protocollen omgewisseld waren, omdat Samyr 1,60 is en er na mij een pony van 1,45 startte. Toen kreeg ik als antwoord dat de jury in in discussie wilde gaan over de uitslag van de wedstrijd.
samyrah schreef:Wat je trouwens wel kan proberen, als je het op video hebt, is je protocollen en de video opsturen naar de KNHS. Ik heb wel eens van iemand gehoord dat die een winstpunt kreeg van de KNHS omdat er niet goed gejureerd was. Bij de KNHS vonden ze het een winstpunt waard, terwijl ze heel laag gejureerd was.

mirjamalvaro schreef:Waarschijnlijk dan per ongeluk protocollen omgewissled

daantjuhhh schreef:Ja ik heb t ook een keer mooi gehad..
Een slapende jury geloof ik..
Stond er bij wijken... Meer door galoperen???
vast een kater
of wie weet hebben sommige daar nog moeite mee
daantjuhhh schreef:Ja ik heb t ook een keer mooi gehad..
Een slapende jury geloof ik..
Stond er bij wijken... Meer door galoperen???