Ik ben opzoek naar Flitz, (Op papier hete ze destijds Oriola D)
Flitz, is na mijn ongeluk weer naar boer Munster gegaan (wonende in Saaasveld)
Ik heb door al mn verdriet haar niet durven opzoeken..
Dat deed me te veel pijn, want ik kon net weer lopen na mn ongeluk(had een dwarsleasy)
ik zie Flitz weer sinds weken, en ik krijg te horen dat mn ouders het financhieel niet meer konden opbrengen..
Toen ik een half jaar later roch besloot dr op te zoeken kende ze me nogsteeds..
Ze hinnekte kei hard
Op dat moment was ze dragend. ze gaf bij mij al wel melk dus we denken dat ze eerder een veulentje gehad heeft..
Me pa had met Munster gepraat en mij gezegd dat als ik bij hem (pa) zou gaan wonen ik Flitz terug kreeg of anders dr veulen..
Helaas heeft Flitz dr veulen eruit gegooit

Alleen nu is Flitz ook verkocht
Vanavond zag ik Roy weer (die voor Munster rijd)
en hij wist me te vertellen dat zij verkocht is naar België

Ik zou zo graag willen weten hoe het met dr is, zo graag een foto of foto's van dr zien

Toen ze bij Munster kwam ging het de ronde dat ze mishandeld was
Zo was ze als de dood voor zwepen.
Galoppeerde helemaal gespannen (lees: hoofd zo hoog dat je dr gehele hoofd kon zien, kont zowat op de grond, gelijk met de achterbenen bewegen)
Op de sprong was ze heel druk, vanuit draf ging het, in galop ging het mega snel,
We hebben dr regelmatig stil gezet voor de sprong, voltes gereden enz
Het ging beter, maar om te mogen springen , moeten er bepaald aantal dressuur winstpunten aanwezig zijn, en die kregen we dus niet, door dr galop
Wie ooh wie kan me please eens helpen na 3,5 jaar

ik mis dr zo, als ik alleen maar weet waar ze is en hoe het gaat
ik hoef niet persee te komen kijken!!! Als ik maar wat weet

hier 2 foto's
Flitz2
Foto's zijn dus ook een paar jaar ouder he..
haar naam is bij Munster door Roy geloof ik veranderd in
Orlando/Orlanda, iets in die geest!!!
Alvast bedankt !!

maja dan krijg ik dit,en ik krijg het niet duidelijk geopend
daar staat natuurlijk ook info op, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb hopelijk helpt het