Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kelcy schreef:veel oefenen
(morgen weer) Citaat:Het is best vervelend want heb daar altijd ene laag cijfer voor bij me wedstrijden (moet zondag weer)
kelcy schreef:Citaat:Het is best vervelend want heb daar altijd ene laag cijfer voor bij me wedstrijden (moet zondag weer)
hoevaak in de maand rijd je wedstrijden dan???
en zegt je lesgever hier niets van dan als je om hulp vraagt??
en morgen heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel voltes rijden in de les tot je er zelf duizelig van word en tot het goed is
kelcy schreef:morgen vragen danen morgen heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel voltes rijden in de les tot je er zelf duizelig van word en tot het goed is
![]()
oefenen oefenen oefenen is de oplossing

CoolFlower schreef:Heb het nog niet gevraagd maar we doen het heel vaak in de les, daar gaat het goed maar tijdens de wedstrijd is het gewoon flut
Nibbit schreef:CoolFlower schreef:Heb het nog niet gevraagd maar we doen het heel vaak in de les, daar gaat het goed maar tijdens de wedstrijd is het gewoon flut
Je kan het dus wel!!
Doe tijdens je proef maar net alsof je aan het lessen bent, dan gaat het vaak een stuk beter.
Maar als ik doe alsofik les gaat het niet altijd netjes met me houding
domiekje schreef:dat wachte tot dat je er duizelig van word zouw ik maar niet doen....heeft men zus weleens gedaan die is toch 2 keer zo van het paard gevalen ales draaide om der heen:P
domiekje schreef:dat wachte tot dat je er duizelig van word zouw ik maar niet doen....heeft men zus weleens gedaan die is toch 2 keer zo van het paard gevalen ales draaide om der heen:P
domiekje schreef:word die dadelijk ook duizelig
Paljassofie schreef:Een truukje dat ik leerde van mn vorige instructrice om mn voltes mooi rond te rijden:
Verdeel in je hoofd de cirkel in 4 kwartjes en denk terwijl je rijd gewoon kwartje per kwartje. Zo heb je 4 vaste punten om naartoe te rijden ipv 2.
als je me niet begrijpt roep je maar, dan teken ik het uit
) marloezzke schreef:tja op een of andere manier gaan ze bij mij vanzelf mooi rond. mits mijn paard goed loopt.
recht vooruit kijken in de richting waar je heen wilt en zorgen dat je je paard goed voor je been hebt.

CoolFlower schreef:heey
Bij mij lukken de voltes nooit mooi!
Of ik doe het te klein of het rondje is niet mooi rond.
Het is best vervelend want heb daar altijd ene laag cijfer voor bij me wedstrijden (moet zondag weer)
CoolFlower schreef:jaa daar ben ik ook wel benieuwd naar.. ik heb zaterdag ook wedstrijd en mijn voltes zijn nou niet echt mooiPaljassofie schreef:Een truukje dat ik leerde van mn vorige instructrice om mn voltes mooi rond te rijden:
Verdeel in je hoofd de cirkel in 4 kwartjes en denk terwijl je rijd gewoon kwartje per kwartje. Zo heb je 4 vaste punten om naartoe te rijden ipv 2.
als je me niet begrijpt roep je maar, dan teken ik het uit
dank, kun je het beter uitleggen? (snap het een beetje![]()
)
maar bedoel je bijv. de A, het punt waar je van de hoefslag moet, de X en het punt waar je weer op de hoefslag moet? of begrijp ik het verkeerd? 
Senzafine schreef:Mja, op die manier gaat ze het niet leren hé xxlijntjeexx.