Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
We zijn er wel mee bezig, maar ik kan niet normaal op het gras rijden als het nat is
met Kalkoenen onder de ijzers heb je ook minder uitglij kans

, heb nooit anders gedaan. Mijn paarden zijn het (gelukkig) gewend. Scheeld een hoop ellende zomers op concours. Waar anderen met hoge benen door de modder lopen of op eieren lopen op het natte gras, lopen mijn paardjes lekker door alsof ze nooit anders doen
Derma schreef:En hoe doen jullie dit in de zomer op buitenconcoursen op gras, wanneer het geregend heeft? Dan kan je paard ook uitglijden, toch?
In de winter rijd je de weide al helemaal kapot zonder ijzers/kalkoenen, laat staan met
Maethoriel schreef:Als Sun kan rennen, bokken en gek doen in de wei, kan hij ook gereden worden
Hij heeft geen ijzers en loopt zonder problemen op het gras

Maethoriel schreef:Als Sun kan rennen, bokken en gek doen in de wei, kan hij ook gereden worden
Hij heeft geen ijzers en loopt zonder problemen op het gras

En dat allemaal door die ellendige gemeente die niet meer grond aan je kwijt wil grrr.
En helaas ook niemand met bak op stapafstand. (wel op een goede 20 min maar dat wordt wat te gek) cratos schreef:Wij hadden eerder ook een stuk gras wat heel glad was.
Als je niet op de kleigrond woont, kun je het (zoals ik heb gedaan) netjes afmeten 40 bij 60
en dan om laten spiten met een graafmachine.
Het kost je een kleine dag kraan huur. Maar dan heb je een pracht van een bak.
....