huh? hoe zit dat nou???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Doris_Lies

huh? hoe zit dat nou???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 16:18

ik snap het niet maar ik rij op mijn shet zonderzadel heel wat wedstrijden maar heel veel mensen met grotere paarden zeggen dat het dan bij hun lager is ik rij nu M+2 en dan zeggen ze dathet bij hun anders is hoe zit dat

(en ja je kan zonder zadel ook wedstrijden rijden)

maar wie kan daar nou antwoord op geven

SONY

Re: huh? hoe zit dat nou???

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:21

Klopt, het niveau bij de pony's is lager dan bji de paarden... Kijk maar eens in je wedstrijdboekje dan zul je zien dat er verschil in zit. Maar rij je M2 zonder zadel? Daar heb ik nog nooit van gehoord namelijk..

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:30

Je mag op officiele wedstrijden niet zonder zadel rijden, dus ik neem aan dat je onderling start. Op onderlinge wedstrijden is het niveau lager dan op officiele wedstrijden, ik denk dat ze dat bedoelen.

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:31

Inderdaad, zonder zadel starten mag echt niet. En de proeven zijn tot en met het Z1 gelijk voor pony's en paarden. Alleen de Z2 pony's is anders, daar zitten bijvoorbeeld geen vliegende wissels in.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:36

starten zonder zadel in 't M ? dat kan niet. als het onderling is misschien wel maar heb je het over springen of dressuur? want je zegt niet of je M1 of M2 rijdt? met springen is het natuurlijk voor grotere pony's hoger..

EsmeraldaP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 18:56

nou ik vind het behoorlijk kanp dat je al zo ver komt met je shet

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 19:05

de hoogste shet notering ooit! ik RUIK Penny!
Afbeelding

yep, M2 en een zadel dat niet past, helaas, hier trapt de gemiddelde bokker niet in!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:00

Nagelbijten / Gniffelen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:06

Ik vind het niet echt netjes dat er zomaar foto's uit de ts d'r profiel worden geplaatst hier. Als je het niet vertrouwt voldoet een Tem ook.

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:32

Aan een profiel is anders niets geheimzinnigs het is voor iedereen na te kijken.

Je kunt het gewoon als een vorm van quoten zien. Dus wat daar nu zo bezwaarlijks aan is?

Als ze nu informatie van TS buitenom bokt had verkregen en dat zou plaatsen dan zou het wat anders zijn.

Mensen die verhalen verzinnen of de waarheid verdraaien in hun posts vind ik een veel erger iets.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:40

Ze staan niet voor niks in een profiel, lijkt mij. Dan kun je beter naar het profiel verwijzen dan ze ongevraagd hier gaan plaatsen. Je hebt daarnaast ook nog steeds te maken met auteursrecht. Als ik een foto van Jacob Melissen in mijn profiel met permissie (daar moet je dus voor betalen) plaats, dan mág jij dat dus absoluut niet doen. (want daar moet je dus voor betalen). En ik ga toch ook niet al jou foto's (ookal is je profiel leeg) overal op bokt plaatsen als voorbeeld van bijv. een rijstijl, een leuk/stom/achterlijk paard, een ... (vul maar in) paard/mens. Als ik dat zou doen, vind je dat ook niet leuk. Dus genoeg bezwaren lijkt me zo.

Liegen en verdraaien mag net zo min niet.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 06:25

oeps, sorrie, iemand die roomser is dan de paus.

Ik blijf teminste on topic! Zij heeft zelf deze fotoos in haar profiel gezet, staat niks bij van Copyrights o.i.d. en haar eigen foto's zijn voor de meeste bokkers volkomen duidelijk!
Lief meisje, maar no way dat ze M2 kan rijden! En al helemaal niet op een shet zonder zadel.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 06:45

Trek niet zo snel conclusies. Ten eerste weet je helemaal niet of het M1 of M2 is. En of het hier wel om officiele wedstrijden gaat.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 07:16

Met een shetlander bij de pony's mag je volgens mij maar tot het L2 (of was het nou M1?), maar zonder zadel starten op een knhs wedstrijd mag niet.

Ik denk dus ook dat je onderlinge wedstrijden start en daar is het niveau meestal lager dan bij knhs wedstrijden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:05

amondi schreef:
oeps, sorrie, iemand die roomser is dan de paus.

Voor jou geldt hetzelfde hoor. Ik ga jouw gribaldi x michelango toch ook niet zomaar in een topic planten over rijstijlen? Dat vind jij niet leuk, en in dit geval de ts ook niet. Gewoon verwijzen naar het profiel zou dan voldoen. En er hoeft niet overal © te staan, dat is gewoon zo algemeen bekend. Groot drama maken van iets wat gewoon een opmerking is. Niks rooms, niks off/ontopic. Gewoon een algemene opmerking.

Lijkt mij vrij duidelijk dat het hier een penny verhaal betreft.

Charos schreef:
Met een shetlander bij de pony's mag je volgens mij maar tot het L2 (of was het nou M1?),
A-B maat is t/m het L2.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:21

wel appart dat dat meisje helemaal niet meer reageerd he Schijnheilig

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:58

Ze is ook helemaal nog niet online geweest Knipoog

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:06

Hahah ik ruik ook penny's!
Maareh als het officieel is kan het niet.
Niet officieel dat zou ik niet weten!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:10

vreemd, maar dat zomaar foto s geplaatst worden vind ik ook niet netjes, zou ik ook niet willen. kan hoogstens een verwijzing geven. denk ook dat hele verhaal niet helemaa klop, beetje vreemd, m rijden op een shet en dat zonder zadel,

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:28

Sammie schreef:
Charos schreef:
Met een shetlander bij de pony's mag je volgens mij maar tot het L2 (of was het nou M1?),
A-B maat is t/m het L2.

A maat is t/m L2, B maat is t/m M2 (rijden ze wel een M1 proef, maar het heet dan M2 categorie B).

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:30

Raar verhaal, ik heb er nog nooit van gehoord....

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:38

Als dat een shet is op de foto weet ik niet meer hoe een haflinger eruit ziet!!! word ik gek???

Maar ff over haar profiel er staan nog meer paardennamen in haar profiel en dan wel de laatste regel,
het zou best kunnen dat ze op een plaatselijk clubje een wedstrijd rijd op een shet ik weet alleen niet of zij M rijd.
Ik zou eerder denken dat die shet tot M niveau kan lopen, dat iemand anders hem dat heeft aangeleerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:39

Moderatoropmerking:
Kunnen we weer ontopic, en gewoon uitleg geven hoe het zit?
Misschien heeft een ander er ook nog wat aan?
Haar profiel is niet relevant voor haar vraag

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:50

Gelukkig val ik haar niet aan, vind alleen die foto nergens op slaan want het gaat hier om een shet en niet om een haf.

Ik weet verder niet hoe het zit, naar mijn weten mag je niet zonder zadel starten, maar zoals ik al zei misschien rijd ze op een clubje waar het wel mag.

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:51

volgens mij zijn het ook geen officiele wedstrijden.