Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
voor hem en mij.
Shadow0 schreef:Ik ben (als vrijwilliger welliswaar) wel heel benieuwd wat je precies doet bij zo'n les, welke oefeningen, waar let je op, hoe breng je het over, etc?
Citaat:Ik ben (als vrijwilliger welliswaar) wel heel benieuwd wat je precies doet bij zo'n les, welke oefeningen, waar let je op, hoe breng je het over, etc?
) Verder zijn er veel voorzieningen, er is een speciaal opstapperron, een takel, speciaal tuig (eenhandsteugel, singels (heeft het meeste weg van een shabrak met een soort voltigeersingel erop), kleurenteugel (teugel met gekleurde leertjes a la springteugelidee, 'pak maar bij de blauwe kleurtjes'), enz). De paarden zijn redelijk shock-proof. 

Citaat:Vraag me af of jullie nog een paar leuke ideeen/oefeningen of iets dergelijks weten voor in de les.?
Of ergens een website of iets weten waar ik nog wat info kan vinden/aanvragen over de instructie?
) maar ik ben zo benieuwd hoe lesgevers er tegenaan kijken. Dat is echter gewoon interesse, de opleiding is niks voor mij. Citaat:Het gaat in de lessen waarin ik help vooral om kinderen die verstandelijk / emotioneel wat meer moeite hebben met de dingen, geen 'duidelijke' lichamelijke of zintuiglijke handicaps, maar soms wel moeite met evenwicht of coordinatie.
Citaat:TurdusMerdula: ik ben zelf ook vrijwilliger en zo gaat het er bij ons ook aan toe (zelfs dezelfde bordjes ) maar ik ben zo benieuwd hoe lesgevers er tegenaan kijken. Dat is echter gewoon interesse, de opleiding is niks voor mij.